عبدالعلی چنگیز

پیشکسوت باشگاه استقلال معتقد است این تیم با ترمیم سیستم دفاعی و کسب چند پیروزی متوالی از بحران خارج می شود.

 

به گزارش استقلال نیوز، عبدالعلی چنگیز پیشکسوت باشگاه استقلال در گفتگو با خبرنگار مهر در خصوص دربی ۸۵ و شکست آبی پوشان در آن بازی گفت و گو کرد. در ادامه متن لین مصاحبه را مشاهده خواهید کرد:

* تشکر از هواداران

قبل از هر چیز به تماشاگران استقلال دستمریزاد می‌گویم که با وجود شکست در این بازی بزرگ پس از بازی هم تیم شان را تشویق کردند.

* پرسپولیس از تک موقعیت خود استفاده کرد

اما از نتیجه بازی هم بگذریم باید بگویم در مجموع کیفیت بازی چنگی به دل نزد و هیچ یک از دو تیم بازی با کیفیتی ارائه ندادند. در این بازی هر دو تیم ظاهرا به نتیجه مساوی راضی بودند و پرسپولیس از حداقل موقعیت‌ها حداکثر استفاده را کرد و با یک پنالتی به پیروزی رسید.

* باید به بازی نتیجه گرا رو بیاوریم

می‌گویند استقلال در این بازی از نظر کیفی قدری بهتر از پرسپولیس بود و من هم این را قبول دارم. اما الان بازی با کیفیت بهتر نسبت به حریف چاره درد این تیم نیست. بلکه تنها پیروزی آن هم در دو سه بازی پشت سر هم می‌تواند آن را از بحران خارج کند. برای دست یابی به این پیروزی‌ها باید شفر مثل روزهای اولی که کی‌روش هدایت تیم ملی را قبول کرده بود به یک بازی نتیجه گرا روی بیاورد.

* شفر سیستم دفاعی تیم را ترمیم کند

در حال حاضر شرایط تیم استقلال کاملا منفی است و همانطور که گفتم تنها دو سه پیروزی پی در پی می‌تواند روند این تیم را تغییر دهد. شفر باید ساختار دفاعی آبی‌ها را ترمیم نماید تا به راحتی در هر بازی اینطور پنالتی ندهند و گل نخورند. تا این نقطه ضعف ترمیم نشود کار استقلال درست نخواهد شد.

اخبار استقلال

نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار