سیروس دین محمدی

پیشکسوت باشگاه استقلال عقیده دارد بیت سعید اگر به این نتیجه رسیده است که رفتن از استقلال به پیشرفت فوتبالش کمک می کند بهتر است نیم فصل به تیم دیگری برود.

 

به گزارش استقلال نیوز، سیروس دین محمدی پیشکسوت باشگاه استقلال در گفت‌و‌گو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران تسنیم (پویا) درباره شکست یک بر صفر استقلال در دربی هشتادوپنجم تهران گفت و گو کرد. در ادامه متن این گفت و گو رامشاهده خواهید کرد:

* استقلال از موقعیت هایش استفاده نکرد

به نظرم بازی در نیمه اول متعادل بود و فقط یک پنالتی داشت که پرسپولیس روی آن به گل رسید. در نیمه دوم هم بیشتر لحظات بازی توپ و میدان دست استقلال بود و موقعیت گلزنی هم برای این تیم وجود داشت، اما نتوانست از آنها استفاده کند.

* استقلال روی موج دوم حمله کار کند

بازیکنان استقلال در زمان حمله کم تعداد هستند. هافبک‌های این تیم باید رو به جلو باشند و در حمله شرکت کنند، در غیر این‌صورت یک نفر مقابل دروازه حریف نمی‌تواند کاری انجام دهد. هافبک‌ها باید سرعت داشته باشند و با تعداد نفرات بالا مقابل دروازه حریف ظاهر شوند. اعتقاد دارم موج دوم استقلال در حملات این تیم شرکت نمی‌کند.

* تاثیرحضور شفر

تیم شفر در این بازی بد بازی نکرد، اما هوادار فقط برد می‌خواهد، مالکیت توپ بدون گلزنی فایده‌ای ندارد و تیم باید بتواند در خط حمله گل بزند. پرسپولیس در این بازی توانست پس از گل، از اندوخته خود محافظت کند و دلیل آن هم این بود که استقلال در فاز هجومی کم تعداد است.

* بیت سعید نتوانست با جو استقلال هماهنگ شود

بیت‌سعید بازیکن خیلی خوبی است، اما به نظرم در استقلال جا نیفتاده است. به شخصه فوتبال او را دوست دارم. در استقلال به بیت‌سعید شانس بازی هم دادند، ولی به نظرم نتوانست از شانس خود استفاده کند. بازی در استقلال و پرسپولیس سخت است و بیت‌سعید هم نتوانست آن انتظاری را که هواداران از او داشتند، برآورده کند. فکر می‌کنم او اگر به این نتیجه رسیده که رفتن از استقلال به فوتبالش کمک می‌کند، باید این تصمیم را بگیرد. 

اخبار استقلال

نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار