تمرین استقلال

در اقدامی غیر اخلاقی، باز هم خبرگزاری های وابسته به تیم دوم پایتخت شروع به اتهام زنی بی پایه و اساس و نشر اکاذیب علیه بازیکنان استقلال کردند.

 

به گزارش استقلال نیوز، در حالیکه این روزها در خبرگزاری ها و فضای مجازی در مورد کورس گذاشتن جابر انصاری و داریوش شجاعیان با ماشین های لوکس و گران قیمتشان شایعات زیادی دست به دست شد، اما در کمال تعجب ساعاتی قبل سرهنگ حسن عابدی، جانشین رئیس پلیس راهور تهران بزرگ این خبر را تکذیب کرد تا باز هم شاهد دروغ پردازی رسانه های زرد و حامی تیم رقیب برای بازیکنان استقلال بزرگ باشیم، آن هم در روزهایی که استعمال دخانیات و اتهام اختلاس برخی از بازیکنان تیم محبوب فدراسیون، وزارت ورزش و دولت بنفش شهره عام و خاص شده است!

سرهنگ حسن عابدی، جانشین رئیس پلیس راهور تهران بزرگ:

ما در بررسی‌هایی که داشتیم، در آن محدوده و درخصوص خودروهای اعلام شده، مستنداتی نداریم. تخلفاتی از جمله سرعت در آن محدوده ثبت شده که مثلاً ماشینی 20 کیلومتر بالاتر از حد مجاز رفته باشد، اما برای این خودروهایی که اعلام شده بود، در این محدوده ما تخلف سرعت را هم ندیدیم. در رابطه با حرکات مخاطره آمیز و لایی‌کشی هم مستنداتی پیدا نکردیم. همکاران ما مشغولند و بررسی می‌کنند. در صورتی که مستنداتی باشد، برخورد صورت می‌گیرد و فرقی هم نمی‌کند. ما باید مستنداتی داشته باشیم. تا این لحظه مستنداتی مبنی بر حرکات مخاطره‌آمیز و لایی‌کشی در این محدوده مشاهده نشده، مخصوصاً در رابطه با خودروهایی که اعلام شده است.

به گزارش استقلال نیوز، خبرگزاری میزان که گرایش محسوس و ویژه ای به تیم دوم پایتخت دارد در اقدامی غیر اخلاقی اقدام به انتشار خبر کذب سرپیچی دو بازیکن استقلال از قوانین رانندگی با کورس گذاشتن در خیابان و ایجاد رعب و وحشت برای سایر رانندگان کرد، که متاسفانه مورد سوء استفاده فراوان در فضای مجازی قرار گرفت و حاشیه های زیادی برای شجاعیان و انصاری بوجود آورد.

باشگاه استقلال برای دفاع از حقوق بازیکنانش موظف به رسیدگی به اتهام بی پایه مطرح شده توسط این خبرگزاری و حاشیه سازی چند باره آن ها برای بازیکنانش است. البته بعید به نظر می رسد از آقای افتخاری که مطیع امر وزیر ورزش است و منافع رئیس را به منافع استقلال بزرگ ترجیح می دهد، همچون دیگر موارد دروغ پردازی و داستان سرایی های سایت ها و خبرگزاری های رقیب که اقدام قاطعی انجام نداد، آبی گرم شود!

در پایان ای کاش بعضی از مسئولان پلیس راهور، قبل از اینکه صحت تخلف برایشان آشکار شود اقدام به مصاحبه نمی کردند تا اینگونه آب به آسیاب دشمن استقلال بزرگ نریزند!

 

یادداشت ویژه سردبیر

دیدگاه‌ها  
S♥S
+2 #1 S♥S 1396-08-17 23:46
عجب خواسته ای غیر منطقی دارید درست در جهت اهداف مدیران استقلال این خبرا منتشر میشه مگه خواسته مدیران استقلال در آرامش بودن تیم دوم پایتخت نیست؟
نقل قول کردن
سهراب
0 #2 سهراب 1396-08-18 12:29
اون افتخاری دقیقا چه هنری میکنه تو این باشگاه یکی به من بگه؟ جزء حال دادن به لنگی ها و به حاشیه کشیدن استقلال؟
نقل قول کردن
نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار