17794 

ترکیب استقلال تهران برای دیدار مقابل سیاه جامگان مشهد از هفته دوازدهم لیگ برتر مشخص شد.

 

به گزارش استقلال نیوز، بازیکنان منتخب کادر فنی تیم فوتبال استقلال برای بازی با سیاه جامگان از بازی های هفته دوازدهم لیگ برتر به شرح زیر خواهد بود:

سید حسین حسینی، سید مجید حسینی، روزبه چشمی، لئاندرو پادوانی، خسرو حیدری، سرورجپاروف، امید ابراهیمی، امید نورافکن، فرشید اسماعیلی، جابر انصاری، سجاد شهباززاده

شماتیک ترکیب استقلال مقابل سیاه جامگان

به گزارش استقلال نیوز، با توجه به غایبین زیاد استقلال در این دیدار، وینفرید شفر مجبور به استفاده از بازیکنان جدید در ترکیب تیمش شد.

* سید حسین حسینی باز هم به عنوان گلر اول آبی پوشان درون دروازه قرار گرفت.

** ترکیب دفاعی استقلال لئاندرو پادوانی جایگزین  روزبه چشمی شد و با توجه به محرومیت زکی پور و مصدومیت غفوری خسرو حیدری و امید نورافکن دفاع های راست و چپ این تیم خواهند بود. اینکه چرا شفر در غیاب زکی پور باز هم از آرمین سهرابیان استفاده نمی کند و نورافکن را در پست غیر تخصصی به مبدان می فرستد، بر ما مشخص نیست!

*** روزبه چشمی بعد از چندین بازی حضور در قلب دفاع، دوباره به پست تخصصی اش برگشت. این خبر خوبی برای او و هواداران استقلال خواهد بود چون کارایی او در پست هافبک دفاعی به مراتب بیشتر است. امید ابراهیمی، سرور جپاروف و فرشید اسماعیلی دیگر هافبک های استقلال در بازی امروز هستند. نبود شجاعیان شاید لطمه بزرگی به استقلالی ها وارد کند.

**** بازگشت سجاد به ترکیب اصلی استقلال و همبازی شدنش با جابر انصاری در خط حمله می تواند برای هواداران جالب باشد. باید دید آمادگی سجاد در چه سطحی است که شفر را مجاب به فیکس بازی دادن به او کرده است.

 

نیمکت نشینان استقلال در این دیدار سید مهدی رحمتی، حسن بیت سعید، علی قربانی، آرمین سهرابیان، مهدی قائدی، یعقوب کریمی و عظیم گوگ خواهند بود.

اخبار استقلال

نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار