پلمپ باشگاه سیاه جامگان

دیدار تیم های سیاه جامگان و استقلال تحت تاثیر پلمپ باشگاه مشهدی و احتمال لغو این بازی قرار گرفت.

 

به گزارش استقلال نیوز، دیدار تیم‌های سیاه‌جامگان مشهد و استقلال تهران از ساعت 14:45 امروز باید برگزار شود اما یک اتفاق عجیب برگزاری این مسابقه را تحت تأثیر قرار داده است.

مسئولان باشگاه سیاه‌جامگان هنگامی که برای دریافت کارت بازی بازیکنان به باشگاه مراجعه کردند متوجه شدند که این باشگاه پلمپ شده و هیچ کس حق شکستن پلمپ را ندارد.

از سوی دیگر بازیکنان بدون کارت بازی نمی‌توانند به میدان بروند و به همین علت برگزاری مسابقه امروز تحت تأثیر قرار گرفته است.

مشخص نیست آیا به دلیل صدور مجوز حرفه‌ای‌گری و از طرف اداره کل ورزش و جوانان استان خراسان مراحل پلمپ باشگاه اتفاق افتاده یا خیر، اما شنیده ها حاکی از این است که در پی پایان یافتن مهلت این تیم برای تغییر نام باشگاه سیاه جامگان این اقدام صورت گرفته است. گویا 3 روز پیش اداره کل ورزش و جوانان استان خراسان رضوی به باشگاه سیاه جامگان اخطار داده بود تا جهت تغییر نام باشگاه اقدام کند. در هر صورت مسئولان باشگاه سیاه‌جامگان در فاصله چند ساعت به آغاز این دیدار با این شوک عجیبی روبه رو شدند و استقلالی ها هم در برزخ برگزاری یا عدم برگزاری این دیدار قرار گرفته اند!

علی عباسی، مدیرعامل باشگاه سیاه‌جامگان در این خصوص گفت:

خودمان هم فعلاً نمی‌دانیم چرا دفتر باشگاه را پلمب کرده‌اند. فکر می‌کنم احتمالاً به‌خاطر دستور کمیسیون ماده 5 برای تغییر نام باشگاه است. کارت‌های بازی بازیکنان در دفتر باشگاه است و فعلاً در حال رایزنی هستیم که این پلمب را شکسته و به داخل دفتر برویم.

به گزارش استقلال نیوز، به احتمال زیاد با رایزنی و میانجیگری با مسئولان این مشکل برطرف خواهد شد، اما در کجای دنیا چنین اتفاقاتی رخ می دهد و در فاصله یک نیمروز تا برگزاری دیداری حساس، اینگونه برای هر دو تیم مهمان و میزبان سردرگمی ایجاد می کنند؟

شاید این سوال بسیاری از شماها هم باشد که چرا باید نام یک تیم یا مجموعه که انتخاب آن حق طبیعی صاحبانش است، توسط ارگان هایی به خصوص تعیین تکلیف شود؟

 

اخبار استقلال

نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار