ساهین بیانی

پیشکسوت باشگاه استقلال گفت: یادمان نرفته که چه مصاحبه هایی علیه کادر سابق استقلال انجام می دادند ولی الان روزه سکوت گرفته و انتقادی نمی کنند.

 

به گزارش استقلال نیوز، شاهین بیانی پیشکسوت و کاپیتان سابق استقلال در خصوص وضعیت آبی پوشان برای دیدار با سیاه جامگان صحبت های را انجام داد. در ادامه گفتگوی او را با خبرگزاری مهر بخوانید:

* وضعیت آبی‌پوشان برای دیدار برابر سیاه‌جامگان مشهد!

استقلال باید از این تعطیلات و اردوی کیش نهایت استفاده را برده باشد و آماده دیدار برابر سیاه‌جامگان باشد، آبی‌پوشان حریف سختی را در پیش خواهند داشت و باید با یک بازی روان و بدون اشتباه، دیدار را به نفع خود به پایان برسانند.اردوی کیش و تعطیلات لیگ باعث شناخت کافی شفر نسبت به بازیکنان شده است و او حالا می‌داند که چگونه از بازیکنانش استفاده کند، لذا از میزان آمادگی آنها کاملاً شناخت پیدا کرده و حتی باید بداند که از کدام بازیکنان در پست غیرتخصصی استفاده کند.

* دیدار روز دوشنبه آبی‌پوشان برابر سیاه‌جامگان؟

دیدار سختی خواهد بود، سیاه‌جامگان تغییراتی در کادر فنی داشته‌اند، آماده بازی برابر استقلال هستند و با توجه به شرایط میزبانی، نمی‌خواهند امتیازی را از دست داده تا با پیروزی برابر استقلال، موقعیت خود را در صدر جدول بهبود ببخشند.

* صحبت‌های حسن زمانی عضو هیأت مدیره در مورد سرمربیان سابق استقلال؟

باید احترام یکدیگر را نگه داریم و حرفی نزنیم که سوژه رسانه‌ها شود و اگر در آینده با یکدیگر روبرو شدیم، شرمنده نباشیم؛ مربیان سابق استقلال زحمات زیادی برای این تیم کشیدند و در سختی‌ها کنار این تیم بوده و حالا نباید این‌گونه با صحبت‌های غیرمنطقی، ارزش آنها را مورد انتقاد قرار دهیم. هر کسی که به استقلال آمد، تمام تلاشش را کرد تا این تیم موفق باشد. بنابراین دلیل نمی‌شود که بخواهیم مرتب از دیگران انتقاد کنیم. هنوز یادمان نرفته که این عضو هیأت مدیره محترم هر روز علیه کادر فنی سابق استقلال صحبت می‌کرد، اما از زمانی که این کادر استعفا داد، ایشان هم روزه سکوت گرفته و دیگر نسبت به دیگران انتقادی نمی‌کند.

* آرامش و حمایت از استقلال

این روزها آبی‌پوشان به آرامش نیاز دارند و هر مسئله‌ای که تیم را دچار حاشیه کند، باید جلوی آن را گرفت و نباید اجازه داد برخی‌ها از این موقعیت سوءاستفاده کنند.استقلال به حمایت نیاز دارد، بنابراین همه باید از این تیم حمایت کنیم تا روز به روز شرایطش بهتر شده و با بازی‌های خوب و پیروزی‌های پی در پی دوباره به صدر جدول بازگردد.

 

اخبار استقلال

نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار