rahmati nosrati

به گفته دبیر کمیته انضباطی، مهدی رحمتی و محمد نصرتی به کمیته انضباطی فراخوانده می شوند.

 

به گزارش استقلال نیوز، در جریان دیدار روز گذشته تیم های استقلال و گسترش فولاد تبریز و در اواسط بازی محمد نصرتی پس از درگیری با سید مهدی رحمتی با کارت قرمز داور از زمین مسابقه اخراج شد. همچنین داور این دیدار یک کارت زرد هم به دروازه بان استقلال نشان داد.

حسین عبداللهی دبیر کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال در گفت و گو با کاپ،در این باره اظهار داشت: در صحنه درگیری نصرتی و رحمتی حق کمیته انضباطی برای رسیدگی به این موضوع محفوظ است. این درگیری در داخل استادیوم و مقابل هزاران تماشاگر حاضر در ورزشگاه و میلیون ها بیننده تلویزیونی اتفاق افتاد که دور از رفتار ورزشی بود.

وی افزود: فارغ از اینکه در این درگیری چه کسی باعث بوده و چه دلیلی برای آن وجود دارد کمیته انضباطی این حق را برای خود محفوظ می دارد که به این موضوع رسیدگی کند. غیر از این مورد که مربوط به بازی استقلال و گسترش بود تا این لحظه موضوع خاص دیگری در دیگر رقابت های این هفته به کمیته انضباطی گزارش نشده است.

دروازه بان تیم استقلال در دقیقه 58 بازی دیروز برابر گسترش فولاد تبریز پس از برخورد با نصرتی به سمت وی رفت و در ادامه داور مدافع گسترش را اخراج کرد و به دروازه بان استقلال کارت زرد نشان داد.

 

همچنین دبیر کمیته انضباطی در مورد شکایت دپارتمان داوری از پرویز مظلومی گفت: کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال هنوز نامه شکایت دپارتمان داوری از سرمربی استقلال را دریافت نکرده است.

در پی اظهارت سرمربی تیم استقلال پس از بازی مقابل نفت تهران درباره داوری های مسابقات لیگ برتر ظرف هفته های اخیر رییس دپارتمان داوری اعلام کرد که از پرویز مظلومی به کمیته انضباطی شکایت کرده است.

بر اساس این گزارش، حسین عبداللهی در این باره گفت: تا پایان وقت اداری روز چهارشنبه هفته گذشته که چنین شکایتی از سوی دپارتمان داوری به کمیته انضباطی ارسال نشده بود و ممکن است این موضوع در روز پنجشنبه اتفاق افتاده باشد.

وی افزود: البته با توجه به اینکه روال کار به این شکل است که ابتدا متن شکایت از سوی دپارتمان به دبیرکل فدراسیون داده می شود تا از آن طریق به کمیته انضباطی بیاید ممکن است این شکایت امروز به دست ما برسد.

 

 

نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار