bhrm fshrzdh 3 1

سرپرست باشگاه استقلال گفت: حضور هواداران استقلال در ورزشگاه یک رکورد استثنایی بود و از فرهاد مجیدی به خاطر حضورش در ورزشگاه تشکر کرد.


به گزارش استقلال نیوز، بهرام افشارزاده در گفت و گو با کاپ، در خصوص پیروزی استقلال مقابل گسترش فولاد تبریز اظهار داشت: بچه ها در این بازی عالی ظاهر شدند. آنها تلاش کردند از همه توان خود در این بازی استفاده کنند. من به بازیکنان تیمم تبریک می گویم که در یک بازی حساس سه امتیاز را کسب کردند.
وی ادامه داد: به نظر من همه بازیکنان استقلال در این بازی نقش پلی میکر را داشتند و از همه توان خود برای کسب سه امتیاز استفاده کردند.
سرپرست باشگاه استقلال در خصوص حضور 80 هزار هوادار استقلال در این بازی تصریح کرد: هوادار استقلال در این بازی سنگ تمام گذاشتند. بنده بعد از سال ها حضور در ورزش اعتقاد دارم تماشاگر رکن اصلی هر مسابقه است. هواداران استقلال نشان دادند در شرایط سخت در کنار تیم حضور دارند. فکر می کنم استقلال دیروز توانست یک رکورد استثنایی را با حضور هواداران خود در ورزشگاه رقم بزند.
وی درخصوص حضور فرهاد مجیدی در ورزشگاه بیان داشت: حضور او بسیار تاثیرگذار بود. من به عنوان سرپرست باشگاه از فرهاد مجیدی به خاطر حضورش در ورزشگاه تشکر می کنم. مجیدی فوتبالیست بزرگ و قابل احترامی است. امیدوارم بتوانم در مرحله بعدی که وی در ایران حضور دارد او را ببینم. امیدوارم بتوانیم در مسابقات بعدی نیز از حضور ایشان استفاده کنیم.
افشارزاده در خصوص شکایت دپارتمان داوری از پرویز مظلومی گفت: قرار بود این اتفاق نیفتد. من امروز تلفنی با عنایت صحبت خواهم کرد. بالاخره یک روز داور اشتباهاتی دارد و یک روز هم بهترین قضاوت را انجام می دهد. مربی یا بازیکن در شرایط روحی در جریان مسابقه حرف هایی می زند. به نظرمن اشتباهات داوری جزئی از فوتبال است و نمی توان چیزی درباره اش گفت.
وی در خصوص اینکه برهانی اعلام کرده هنوز چکش را از سوی باشگاه دریافت نداشته اذعان داشت: چک او نزد من است. او امروز پیش من خواهد آمد و چکش را دریافت خواهد کرد.
افشارزاده در خصوص طلب لاوره بیان داشت: امروز یا فردا طلب لاوره را پرداخت خواهیم کرد تا مشکل خاصی در این زمینه برای استقلال به وجود نیاید.
سرپرست استقلال در خصوص بازیکن مراکشی در تمرین استقلال ادامه داد: در حال مهیا کردن مقدمات حضور این بازیکن در ایران هستیم تا وی هرچه زودتر در تمرینات حضور یابد.
وی با توجه به اینکه فقط 9 هفته تا پایان مسابقات باقی مانده و حضور این بازیکن چقدر می تواند به استقلال کمک کند، گفت: به هر حال این نظر سرمربی است و ما باید به آن احترام بگذاریم. ما به ایشان قول یک هافبک طراح را داده بودیم. امیدوارم هرچه زودتر شرایط حضور این بازیکن یا هر بازیکن خارجی دیگری در استقلال فراهم شود.

 

 

دیدگاه‌ها  
shayan
0 #1 shayan 1394-12-01 11:16
برادر بزرگترین اشتباه تو مدیریت نکردن کرار بود . حالا هم باید هرچه سریعتر هافبک طراح بگیری کمی اون خلا رو پر کنه
نقل قول کردن
نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار