محمد نوری

عضو کمیته فنی باشگاه استقلال گفت: دست هایی در کار است تا استقلال نتیجه نگیرد و این را از رفتار کمیته انضباطی و نحوه قضاوت داوران می توان به راحتی فهمید.

 

به گزارش استقلال نیوز، این روزها محمد نوری تنها عضو باشگاه استقلال است که در سکوت مدیران بله قربانگو و نالایق این تیم که اجازه دفاع از حق خود و هواداران این باشگاه بزرگ را ندارند، بی پروا لب به انتقاد گشود و از رفتارهای تبعیض آمیز کمیته انضباطی با این باشگاه و بازیکنانش و نحوه قضاوت جهت دار داوران علیه آبی پوشان انتقاد می کند.

در ادامه صحبت های عضو کمیته فنی باشگاه استقلال را با خبرگزاری تسنیم را می خوانید:

 

* بازیکنان از تمرینات سانیاک رضایت دارند

در روزهای آینده قرارداد جیری سانیاک امضا خواهد شد. بازیکنان از نحوه تمرینات او راضی هستند و شادابی به تیم بازگشته است. قطعاً خاطرتان هست در دیدارهای گذشته از دقیقه 60 به بعد بازیکنان توانی نداشتند، اما در بازی با مشکی‌پوشان تیم شرایطی متفاوت را تجربه کرد.

* تمام داوری ها به ضرر استقلال است

شرایط خوب است، اما نگاه کمیته انضباطی و داوران به استقلال بد است. نمی‌دانم چرا داوران دقت نمی‌کنند، یا کارشان عمدی است یا دوست ندارند استقلال نتیجه بگیرد. نمی‌دانم چه دست‌هایی در کار است تا استقلال نتیجه نگیرد. شما یک به یک بازی‌های استقلال را ببینید. حتماً متوجه خواهید شد چقدر داوری‌ها به ضرر ما بوده است.

* کمیته انضباطی برای استقلال حاشیه سازی می کند

پیش از دربی 85، گفتند وریا غفوری محروم شده که این مسئله روی بازیکن ما تأثیر گذاشت. در بازی با سیاه‌جامگان گل صحیح استقلال را به اشتباه آفساید گرفتند! خطای بازیکن حریف را که با دو پایش روی روزبه چشمی رفت، نه تنها کارت قرمز ندادند، بلکه با کارت زرد هم جریمه نکردند.

* حرف دل هواداران را می زنم چون نمی توانند محرومم کنند!

داوری‌ها مخصوصاً برای استقلال اصلاً خوب نیست و نمی‌دانم چه مشکلی با این تیم دارند. نمی‌دانم مشکل کمیته داوران و انضباطی با استقلال چیست. من را نمی‌توانند محروم کنند، چون نه مربی هستم، نه بازیکن. این مسائلی که عنوان کردم، حرف‌ من نیست، حرف همه هواداران استقلال و دوست‌داران این تیم است.

اخبار استقلال

دیدگاه‌ها  
سعید از خوزستان
+4 #1 سعید از خوزستان 1396-09-03 11:33
داوریها به ضرر استقلال
هفته اول – استقلال و نفت ابادان ( سه بازیکن استقلال رو به ناحق محروم کردند. )
هفته دوم – استقلال و استقلال خوزستان ( داور یک پنالتی به سود استقلال نگرفت + گل سالم جابر انصاری هم مردود اعلام شد. )
جام حذفی – استقلال و گل گهر سیرجان ( سرنگونی بازیکن استقلال در محوطه جریمه خطا بود و باید به خاطر هل دادن مدافع گل گهر یک پنالتی برای استقلال اعلام می شد. )
جام حذفی – استقلال و نساجی قائمشهر ( دو بازیکن نساجی باید اخراج میشدند. گذاشتن پای بازیکن نساجی روی پای بازیکن استقلال باید با کارت قرمز جریمه می شد. + ضربه آرنج بازیکن نساجی به صورت خسرو حیدری باید با کارت قرمز جریمه می شد. )
هفته هفتم – استقلال و ذوب اهن ( گل ذوب آهن آفساید بود و مهاجم این تیم نیم متر جلوتر بود. )
هفته دهم – استقلال و پرسپولیس ( بیرانوند روی پرتاب اوت از دستش برای هل دادن قربانی استفاده کرد و داور یک پنالتی صددرصد به سود استقلال نگرفت. + کامیابی نیا هم باید اخراج میشد. )
هفته یازدهم – استقلال و نفت تهران ( پنالتی استقلال گل شد و به اشتباه ادامه بازی داده شد. )
هفته دوازدهم – استقلال و سیاه جامگان ( در نیمه اول شهباززاده در موقعیت آفساید قرار داشت ولی به دلیل اینکه در گرفتن توپ دخالت نکرد، کمک داور دوم باید تمرکز بیشتری انجام می‌داد تا آفساید نگیرد چراکه بازیکنی که در آفساید نبود به توپ رسید تا داور گل سالم استقلال رو افساید بگیره. + جپاروف بعد از اینکه کرنر را کوتاه کار کرد و پاس حیدری را گرفت، به دلیل حضور یک مدافع سیاه جامگان روی تیرک اول در آفساید نبود و کمک داور اول در اعلام آفساید اشتباه کرد. + بازیکن سیاه جامگان بخاطر تکل شدید روی پای چشمی باید اخراج می‌شد. )
نقل قول کردن
سعید از خوزستان
+4 #2 سعید از خوزستان 1396-09-03 11:37
داوریها به نفع پرسپولیس
هفته اول – پرسپولیس و فولاد ( گل اول پرسپولیس در شرایط افساید به ثمر رسید. )
هفته دوم – پرسپولیس و تراکتور ( خطای منجر به گل پرسپولیس اشتباه بود و مدافع تراکتور کاملا توپ را با سر زد نه با دست + سرنگونی شریفی در شرایط تک به تک با تکل محمد انصاری خطای پشت محوطه جریمه بود و باید با کارت قرمز جریمه می شد. )
هفته ششم – پرسپولیس و پیکان ( سرنگونی مهاجم پیکان با تکل محمد انصاری در محوطه جریمه خطا بود و باید پنالتی اعلام می شد. )
جام حذفی – پرسپولیس و نفت تهران ( گل اول پرسپولیس آفساید بود و علیپور جلوتر از مدافعان نفت بود. + پنالتی پرسپولیس هم کاملا اشتباه بود. )
هفته دهم – پرسپولیس و استقلال ( بیرانوند روی پرتاب اوت از دستش برای هل دادن قربانی استفاده کرد و داور یک پنالتی صددرصد به سود استقلال نگرفت. + کامیابی نیا هم باید اخراج میشد. )
هفته یازدهم – پرسپولیس و سایپا ( اوت قبل از گل اول پرسپولیس به اشتباه به نفع پرسپولیس اعلام شد و توپ به پای بازیکن پرسپولیس تهران خورد. )
نقل قول کردن
نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار