رضا حسن زاده

پیشکسوت باشگاه استقلال گفت: شهباززاده تا سال گذشته مهاجمی بود که توپ‌های سخت تر را گل می کرد سجاد امسال افت کرده است.

 

به گزارش استقلال نیوز، رضا حسن زاده  پیشکسوت باشگاه استقلال در رابطه با تساوی بدون گل مقابل مشکی پوشان(سیاه جامگان سابق) گفتگوی او با خبرگزاری تسنیم داشت که در ادامه می خوانید:

* تساوی بدون گل استقلال مقابل مشکی‌پوشان مشهد؟

نوع بازی استقلال نشان داد که این تیم با وینفرد شفر به نسبت گذشته تغییراتی داشته است. کاری ندارم مشکی‌پوشان کجای جدول قرار گرفته، صحبت من در مورد بازی استقلال است. شاگردان شفر برای این دیدار برنامه داشتند، اینکه چطور از جناحین یا عمق نفوذ کنند و ... .موقعیت‌های زیادی برای جابر انصاری و سجاد شهباززاده به وجود آمد، موقعیت‌هایی که خوب بودند. سرمربی استقلال شرایطی ایجاد کرده است که بازیکنان موقعیت ایجاد کنند، اما اینکه توپ‌ها گل نمی‌شوند یا از بدشانسی سرمربی است یا مهاجمان ما گلزن نیستند. شاید آنقدر مهاجمان در گذشته کمتر صاحب موقعیت می‌شدند که در این دیدار تعجب کرده بودند که این همه موقعیت برای‌شان به وجود آمده است. مهاجمان استقلال دستپاچه شده بودند، در صورتی که اگر یکی از موقعیت‌ها به گل تبدیل می‌شد، می‌توانستند استرس خودشان و تیم را کمتر کنند.

* گل نزدن مهاجمان استقلال همه را یاد احمد مؤمن‌زاده انداخته است!

احمد گلزن خوبی بود و قدرتی بازی می‌کرد. برای بازیکن پیش می‌آید که مقعطی نتواند گل بزند. شهباززاده تا سال گذشته مهاجمی بود که توپ‌ها را وارد دروازه می‌کرد. خودم تعجب کردم که چطور موقعیت تک تک با دروازه‌بان مشکی‌پوشان(سیاه جامگان سابق) را از دست داد. اینکه در خانه حریف به تساوی رسیدند، خوب است، اما نه مقابل تیم قعرنشین جدول رده‌بندی.

* شرایط استقلال با شفربه نسبت گذشته بهتر شده است

فارغ از اینکه استقلال نتوانست به پیروزی برسد، اما همان‌طور که گفتم با برنامه بود و «شیک» بازی کرد. ارتباط خوبی بین مدافعان، هافبک‌ها و مهاجمان دیده می‌شد و شرایط چیدمان سرمربی آلمانی هم عوض شده است. او شناخت بهتری نسبت به بازیکنان پیدا کرده است و تیمش در مالکیت توپ هم خوب عمل می‌کند. می‌توان گفت شرایط استقلال با شفر به نسبت گذشته بهتر شده است.

اخبار استقلال

نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار