ترکیب  استقلال مقابل گسترش فولاد تبریز

ترکیب استقلال تهران برای دیدار مقابل گسترش فولاد تبریز از هفته سیزدهم لیگ برتر مشخص شد.

 

به گزارش استقلال نیوز، بازیکنان منتخب کادر فنی تیم فوتبال استقلال برای بازی با گسترش فولاد تبریز از بازی های هفته سیزدهم لیگ برتر به شرح زیر خواهد بود:

سید حسین حسینی، سید مجید حسینی، روزبه چشمی، داریوش شجاعیان، خسرو حیدری، میلاد زکی پور، سرورجپاروف، امید ابراهیمی، امید نورافکن، فرشید اسماعیلی، جابر انصاری

شماتیک ترکیب استقلال مقابل گسترش فولاد

 

به گزارش استقلال نیوز، با بازگشت محرومین و غایبین استقلال، وینفرید شفر در این دیدار دوباره روزبه چشمی را به دفاع منتقل کرد و خبری هم از مهاجم تخصصی در ترکیب تیمش نیست.

* سید حسین حسینی در دروازه استقلال دست نیافتنی به نظر می رسد و جایگزینی برای او نیست.

** در دیدار مقابل سیاه جامگان ترکیب دفاعی استقلال به طور کلی تغییر کرده بود اما در این دیدار با بازگشت محرومان و مصدومان، شفر باز هم به ترکیب دفاعی مورد علاقه اش برگشت و از زوج چشمی-حسینی درقلب دفاع استفاده کرد. زکی پور به دفاع چپ بازگشت و خسرو حیدری با توجه به مصدومیت وریا غفوری، دفاع راست استقلال در این دیدار خواهد بود.

*** در خط میانی ابراهیمی و جپاروف همچون دیدار هفته گذشته باز هم در ترکیب قرار دارند. داریوش شجاعیان با اتمام محرومیتش به سمت چپ خط میانی بازگشت و تنها تغییر ملموس در خط میانی قرار گرفتن نورافکن کنار امید ابراهیمی و رفتن فرشید باقری به نیمکت است.

**** استقلال در این دیدار باز هم مهاجم نوک تخصصی ندارد و شفر دوباره به زوج انصاری-اسماعیلی اعتماد کرد. با توجه به موقعیت های فراوانی که سجاد شهباززاده مقابل مشکی پوشان از دست داد قرار گرفتن او روی نیمکت دور از انتظار نبود. حال باید دید دو مهاجم سرعتی استقلال در این دیدار چهنمره ای کسب خواهند کرد و اندیشه های هجومی شفر موفق خواهد بود یا خیر؟

 

به گزارش استقلال نیوز، نیمکت نشینان استقلال در این دیدار سید مهدی رحمتی، حسن بیت سعید، علی قربانی، یعقوب کریمی، مهدی قائدی، سجاد شهباززاده، فرشید باقری و لئاندرو پادوانی خواهند بود.

 

اخبار استقلال

نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار