مدیرعامل استقلال

در حالی بیشتر از یک هفته از صدور رای محرومیت هواداران استقلال در بازی مقابل گسترش فولاد می گذرد، مدیران بی لیاقت این باشگاه تازه به فکر لغو محرومیت افتادند!

 

به گزارش استقلال نیوز، علیرضا صالحی رئیس کمیته استیناف در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، درباره درخواست باشگاه استقلال برای لغو محرومیت تماشاگرانش برای بازی با گسترش فولاد تبریز و اختصاص عواید بلیت فروشی به زلزله زدگان کرمانشاه، عنوان کرد باشگاه استقلال اصلا نامه ای در این خصوص به ما ارسال نکرد!

* باشگاه استقلال نامه ای برای لغو محرومیت تماشاگرانش ارسال نکرد

اصلا نامه‌ای به دست ما نرسیده که بخواهیم آن را بررسی کنیم. آقای افتخاری مدیرعامل استقلال تماس گرفت و گفت که نامه 24 آبان به کمیته استیناف ارسال شده است، در صورتی که خود ایشان پنجشنبه دوم آذر پیگیر این موضوع شده بود. برای اینکه مطمئن شوم، با یکی از کارمندان کمیته انضباطی تماس گرفتم که این شخص در منزلش وارد اتوماسیون اداری شد و اعلام کرد که درخواستی ثبت نشده است.

* چرا استقلالی ها 2 روز مانده به بازی پیگیر لغو محرومیت شدند؟

به افتخاری گفتم نامه‌ای به دست ما نرسیده که ایشان گفتند یک نامه برای سازمان لیگ و یکی هم برای استیناف نوشته‌ایم. قاعده کار این است که اگر نامه‌‌ای برسد، ضمیمه پرونده و هزینه‌اش پرداخت شود تا آن را بررسی کنیم. فرض هم بگیریم که 24 آبان درخواست خود را ارسال کرده باشند، چطور دوم آذر پیگیر آن بودند؟ چرا تا الان دنبال کارشان نیامده‌اند؟

* آبادانی ها در تعطیلات عید محرومیت تماشاگرانشان را لغو کردند!

به افتخاری هم گفتم بعید می‌دانم در این مدت کم بتوان برای لغو محرومیت اقدامی کرد. مدیرعامل استقلال بازی صنعت نفت آبادان و پرسپولیس را مثال زد که چطور در تعطیلات عید نوروز محرومیت تماشاگران لغو شد. به ایشان گفتم تعطیلات بود و به همکاران دسترسی داشتم. آن پرونده به دست ما رسید و بررسی شد. پیش از آن بازی، تماشاگران نفت آبادان هفت مرتبه و پرسپولیسی‌ها 10 بار بار مرتکب تخلف شده بودند. پرسپولیسی‌ها با جریمه نقدی روبه‌رو شده بودند، اما نفتی‌ها دو جلسه محرومیت را پشت سر گذاشته و دور از عدالت بود که دوباره محروم می‌شدند.

* زلزله هفته پیش اتفاق افتاد، دوستان پنجشنبه به فکر لغو محرومیت افتادند!

زلزله هفته پیش اتفاق افتاده و دوستان پنجشنبه به فکر لغو محرومیت افتادند، در صورتی که دربی یک ماه پیش برگزار شد و حکم کمیته انضباطی هم مدت‌هاست صادر شده است. ضمن اینکه مشخص نبود که در روز غیرتعطیل تماشاگران تا چه اندازه از بازی استقبال می‌کردند که بخواهند عواید آن را به زلزله‌زدگان بدهند. بنابراین، بهتر است دوستان گشاده دست باشند!

* من نباید پیگیر ارسال نامه از طرف باشگاه استقلال باشم

به افتخاری هم گفتم که من نباید دنبال نامه بروم. زمان از بین رفته است. ایشان گفتند به تعطیلات خوردیم، در صورتی که تنها یک روز در هفته گذشته تعطیل بود، مملکت که تعطیل نبود.

* کمیته انضباطی باید پاسخگوی رای صادره باشد نه کمیته استیناف

نباید اینطوری نگاه کنیم. در مقام مقایسه عنوان شده که در دربی 85 هم از سوی تماشاگران پرسپولیس تخلفاتی صورت گرفته، هم استقلال و چرا فقط برای ما این رأی صادر شده است. این را کمیته بدوی یعنی انضباطی باید پاسخ بدهد. این دلخوری وجود دارد و اینکه چه استدلالی برای آن بوده را نمی‌دانم. قطعا گزارش داور و ناظر بازی بوده که رأی صادر شده است. افتخاری بازی نفت و پرسپولیس را مثال زد که گفتم در تعطیلات به همکارانم دسترسی داشتم و پرونده در اختیار ما بود، اما امروز حقیقتا دستم بسته است. آیین‌نامه هم می‌گوید هر محرومیتی صادر شود، قابل تجدیدنظر نیست و قابل اجراست.

* هواداران استقلال از ما دلخور نباشند، از مدیران باشگاهشان دلخور باشند

هواداران استقلال نباید به کمیته استیناف نگاه بد داشته باشند، چرا که من نباید پیگیر پرونده‌ای باشم که درخواستی برای آن داده نشده است. اگر درخواستی دارند، باید دنبال کار باشند و به ساعت‌های آخر موکول نکنند. هواداران استقلال از ما دلخور نباشند و از مجموعه خودشان دلخور باشند. آقایان! چند بار دنبال درخواست‌تان آمدید که بررسی کنید آیا نامه رسیده یا نه؟ شاید نامه بین پرونده‌ها گم شده باشد. دوستان پیگیری نکردند و حالا می‌گویند قصد داشتیم عواید بازی با گسترش فولاد را به زلزله‌زدگان اختصاص دهیم تا به این طریق کمیته استیناف را به چالش بکشانند یا بگویند این کمیته نمی‌خواهد استقلال کمکی کند. روغن ریخته را نذر امام‌زاده نکنید، بد است که چالش ایجاد کنید.

 

به گزارش استقلال نیوز، در سالیان گذشته ضعف مدیریتی در باشگاه استقلال موجب نزول این تیم مردمی و بزرگ شده است. مدیران بی کفایتی که نه استقلالی اند و نه دلسوز هوادار و فقط به فکر منافع شخصی و جایگاه خود هستند و با استفاده از رانت های سیاسی به این جایگاه رسیده اند. برای منه هوادار خواندن مصاحبه رئیس کمیته استیناف بسیار دردناک است. آنجایی که صالحی می گوید: "من نباید پیگیر ارسال نامه از طرف باشگاه استقلال باشم" نهایت بی لیاقتی و بی کفایتی مدیران استقلال و شخص مدیرعامل باشگاه است که این روزها به دنبال انتشار عکس هایی از دوران دفاع مقدس است تا با رانت و لابی بتواند مدارک ایثارگری را تهیه و همچنان روی صندلی قدرت باشگاه استقلال چمبره بزند!

بی تفاوتی باشگاه استقلال از محرومیت تماشاگرانش از حضور در ورزشگاه آزادی برای تماشای دیدار با گسترش فولاد برای ما عجیب نبود و نیست، همانطور که در سالیان گذشته عکس العمل قاطعی برابر آرا یکطرفه و ظالمانه کمیته انضباطی علیه استقلال مشاهده نشد.

تیم مدیریتی باشگاه، استقلالی نیستند و درکی از هواداری و عشق به رنگ آبی ندارند. این ها نه تعصب را می فهمند، نه حال و احوال هواداران عاشق را. این ها فقط به فکر پست و مقام اند و خم شدن تا زانو برابر آقای رئیس! همان که توسط پرزیدنت روحانی و دولت بنفش مامور نابودی استقلال شد!

 

یادداشت ویژه سردبیر

اخبار استقلال

 

دیدگاه‌ها  
سهراب
0 #1 سهراب 1396-09-05 15:46
تو یکی از کانال ها زده بود خود افتخاری گفته بزارین محروم باشیم چون مهاجم ها تحت فشار هستند هوادار روی مهاجم ها فشار میاره توپ گل نمیشه :-x خاک تو سرش با این طرز فکرش
نقل قول کردن
نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار