وینفرید شفر

سرمربی استقلال در نشست خبری پس از دیدار مقابل گسترش فولاد تبریز از اینکه این دیدار در ورزشگاه خالی از هوادار برگزار شد ابراز تاسف کرد.

 

به گزارش استقلال نیوز، وینفرید شفر سرمربی تیم استقلال در نشست خبری پس از دیدار این تیم مقابل گسترش فولاد، این پیروزی را به هواداران تقدیم کرد و از اینکه آن ها در ورزشگاه حضور نداشتند ابراز تاسف و ناراحتی کرد.

* این پیروزی تقدیم هواداران

بازی خوبی انجام دادیم. این برد را به هواداران استقلال تقدیم می‌کنم که نتوانستند امروز وارد ورزشگاه شوند. خیلی سخت است که دو تیم در ورزشگاهی بزرگ بازی کنند ولی تماشاگری نداشته باشند. تیم ما نیمه اول خوب بازی کرد ولی به هدفمان نرسیدیم. در نیمه دوم شرایط بهتری پیدا کردیم و موفق به گلزنی شدیم از این مساله بسیار خوشحالم.

* رضایت از خط دفاع استقلال

در بازی گذشته هم خوب کار کردیم و فقط گل نزدیم. خط دفاع ما هم کار خودش را به خوبی انجام داد ومطمئنا آنها توانایی خوبی دارند.

* تلاش برای بازگشت استقلال به جایگاه واقعی

تمام تلاش ما این است که استقلال را به جایگاه اصلی اش برگردانیم. سعی می کنیم خوب کار کنیم و در کنار هم اتحاد داشته باشیم و با همدلی کار را پیش ببریم.

* سخت بودن بازی در ورزشگاه خالی از تماشاگر

اول می‌خواستم به هوادارانمان سلام کنم که در ورزشگاه نبودند و از تلویزیون بازی را تماشا می‌کردند، قلب ما به قلب آنها نزدیک بود، خیلی سخت است که در ورزشگاهی بازی می‌کنیم که خبرنگاران در آن هستند و هواداری در آن حضور ندارد، این فضا اصلاً خوب نیست. در نیمه اول خیلی خوب بازی نکردیم، تا داخل محوطه جریمه خوب حرکت می‌کردیم اما در نیمه دوم بهتر شدیم، به خاطر گل‌هایی که زدیم خوشحالم اما موقعیت گل‌زنی زیادی هم به دست آوردیم و این خیلی خوب بود.

* بازی تک ضرب به جای پاس های بلند

خبرنگاری در نشست خبری قبل از بازی پرسید چرا استقلال مثل تیم‌های دیگر رو به بازی هوایی با پاس بلند رو نمی‌آورد اما به نظر من باید فوتبال را روی پاس‌های یک ضرب دو ضرب روی رفت و برگشت انجام داد نه فقط با پاس‌های بلند. دیدید که الهلال چگونه 4 گل به پرسپولیس و استقلال هم 6 گل از تیم های عربی خورد. هدف من این است که استقلال را به سطح اول برگردانم و می‌خواهیم خوب فوتبال بازی کنیم، امیدوارم که هواداران به ما کمک کنند، چند سال است که هیچ تیم ایرانی در فینال لیگ قهرمانان حضور ندارد وقتی فوتبالیست‌های ما خوب فوتبال بازی کنند این برای تیم ملی هم خوب است، کی‌روش هم به بازیکنانی نیاز دارد که خوب بازی می‌کنند تا در جام جهانی موفق شود.

* ناراحتی زلزله زدگان از نبود هواداران

ما در نشست خبری قبل از بازی هم مطرح کردیم که بازی با حضور هواداران ما برگزار شود اما پول این بلیت‌فروشی به مردم زلزله زده برسد و یک کار خیر هم انجام دهیم. فکر می‌کنم مردم غرب کشور و زلزله زده هم خوشحال می‌شدند که پولی از این مسابقه به آنها می‌رسید اما امروز دیدید که کسی در ورزشگاه نبود.

* برگشتن سجاد و بیت سعید به روزهای اوج

بازیکن داخل است و گاهی اوقات به سمت چپ و راست متمایل می‌شود. فرشید باقری در نیمه اول برای ما بازی نکرد اما با توجه به شرایط مسابقه و در لحظه باید ببینیم که چه تصمیمی باید بگیری، فرصت‌های خیلی خوب گلزنی داشتیم، فرشید تا امروز روی نیمکت ننشاندیم به خاطر اینکه در بازی قبلی فرصت‌های گلزنی زیادی از دست داد، می‌خواستیم که سجاد را در نیمه دوم وارد زمین کنیم اما گفتیم با توجه به شرایط بازی قربانی می‌تواند روی توپ‌های بلند بهتر باشد، باور کنید سجاد به روزهای اوجش بر می‌گردد، او در تمرین بسیار بسیار خوب کار می‌کند، حسن هم در تمرینات خیلی خوب کار می‌کند و می‌تواند برگردد همینطور فرشید باقری، امروز نورافکن هم دیدید که در میانه میدان چقدر خوب بازی کرد، هیچکس در تیم ما بیرون نیست نه باقری و نه بیت‌سعید.

* هواداران به تیم حریف فشار وارد می کنند نه ما

نبود تماشاگر روی روند تیم تأثیر زیادی دارد و اگر تماشاگر باشد مطمئناً فشار مضاعفی به حریف وارد می‌کند و انرژی زیادی به ما می‌دهد و می‌تواند کمک خوبی کند.

اخبار استقلال

نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار