روزبه چشمی

هافبک ملی پوش استقلال گفت: مهاجمان ما از جان مایه می‌گذارند و به خوبی موقعیت ایجاد می‌کنند، اما متأسفانه نمی‌توانند از این فرصت‌ها استفاده کنند.

 

به گزارش استقلال نیوز، روزبه چشمی هافبک ملی پوش استقلال پس از برتری امروز تیمش مقابل گسترش فولاد تبریز با گلایه از بدشانسی مهاجمان این تیم ابراز امیدواری کرد این فشار و استرس از روی آن ها برداشته شود.

 

* همه تیم ها مقابل ما دفاعی بازی می کنند

همه تیم‌ها مقابل ما عقب می‌کشند و این کار ما را سخت می‌کند. متأسفانه این فصل دچار بدشانسی می‌شویم.

* دنبال راهکار برای تداوم پیروزی هایمان هستیم

مقابل مشکی‌پوشان اگر موقعیت‌های صد در صد ما گل می‌شد، باید 2  بر صفر می‌بردیم. باید راهکاری پیدا کنیم تا به نتایج خوب و پیروزی‌های خود ادامه دهیم.

* مهاجمان ما از جان مایه می گذارند

هر بازیکنی در هر پستی می‌خواهد بهترین بازی خود را در زمین ارائه کند. مهاجمان تیم ما هم از جان مایه می‌گذارند و به خوبی موقعیت ایجاد می‌کنند، اما متأسفانه نمی‌توانند از این فرصت‌ها استفاده کنند. این فصل بدشانسی گریبان ما را گرفته است. جابر انصاری در این بازی 4،3 بار خود را در موقعیت گلزنی قرار داد که فرصت‌هایش گل نشد.

* مهاجمان ما بدشانس هستند

جابر انصاری در بازی قبلی در دقیقه 1+90 خود را در موقعیت گلزنی قرار داد اما توپ به پای او نگرفت و گل نشد. بدشانسی از ابتدای فصل گریبان‌گیر ما شده و امیدوارم به پایان برسد. امیدوارم همانطور که مهاجمان ما در این بازی و نیز دیدار مقابل نفت گلزنی کردند، در دیدارهای آینده هم گل بزنند تا فشار از روی آنها برداشته شود.

* هر جا شفر بگوید بازی می کنم

در تمرینات یکی دو روز پیش، حتی در پست دروازه‌بان بازی کردم. تابع تصمیمات آقای شفر هستم و همانطور که در دیدار قبل هافبک بازی کردم، در این مسابقه هم مدافع بودم. برای من تفاوتی ندارد در چه پستی بازی کنم.

* امیدوارم بهترین قرعه نصیب تیم ملی شود

این به شانس فوتبال ما بستگی دارد که تیم ملی ایران با چه تیم‌هایی در جام جهانی 2018 همگروه شود. برخی‌ها یکسری تیم‌ها را نام می‌برند و می‌گویند دوست داریم ایران با این تیم‌ها همگروه شود که کار درستی نیست. امیدوارم بهترین گروه نصیب ما شود و هم با تیم‌های خوبی همگروه شویم و هم بازی‌های خوبی در جام جهانی به نمایش بگذاریم. با تلاش کادر فنی تیم ملی و بازیکنان، می‌خواهیم قدمی به جلو برداریم و از گروه خود در این رقابت‌ها صعود کنیم

اخبار استقلال

نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار