جواد قراب

عضو هیات مدیره باشگاه استقلال گفت: گروه بندی را انجام داده ایم و طبق برنامه ریزی انجام شده طلب همه طلبکاران را پرداخت خواهیم کرد.

 

به گزارش استقلال نیوز، جواد قراب عضو هیات مدیره باشگاه استقلال  در حاشیه دیدار استقلال و گسترش‌فولاد با خبرنگاران گفت و گو کرد. در ادامه متن این مصاحبه را مشاهده خواهید کرد:

* حذف استقلال از لیگ قهرمانان آسیا

عده‌ای از ما طلب داشتند که به آنها پول پرداخت شده، من خودم یکی از افرادی هستم که باید امضاء کنم و چک‌ها را دیده‌ام، به عده‌ای پول پرداخت شده و با یکسری دیگر هم توافق کردم که به باشگاه بیایند تا پول‌های خود را بگیرند. ما موظف هستیم پول طلبکاران را پرداخت کنیم.

* بدهی طلب کاران به نوبت پرداخت می شود

گروه‌بندی انجام شده و نمی‌توانستیم یک‌مرتبه ۱۰۰ نفر را به باشگاه دعوت کنیم، افراد به نوبت به باشگاه می‌آیند و برنامه‌ریزی شده که پول همگی پرداخت شود، از برخی هم درصدهایی کمتر پرداخت می‌شود.

* تخفیف از طلبکاران حق باشگاه است

تخفیف نه، این حق باشگاه است، استقلال یک برند است و هرکسی آرزو داشته یک زمانی در استقلال حضور یابد. در زمانی که ما عضو این تیم بودیم این مسئله ایده‌آل ما

* بدهی صادقی پرداخت می شود

شما ببینید صادقی را باشگاه استقلال صادقی کرد، او پسر بسیار خوب و آقایی است اما استقلال به این بازیکن خیلی کمک کرد. باشگاه پول او را پرداخت خواهد کرد اما باید به شکل صحیحی این کار انجام شود. با داد و فریاد مقابل باشگاه کاری پیش نمی‌رود، باید افراد را دعوت کنیم و خیلی قشنگ با انجام صحبت‌های لازم، پول‌ها پرداخت شود.

* حذف 2 عضو هیات مدیره شایعه است

چنین چیزی نیست، خبری نشده است. ما پیشکسوت بودیم و یک عمر در این باشگاه جان کندیم، ۱۷ سال سن داشتم به استقلال آمدم و الان ۶۸ ساله هستم، در این باشگاه بزرگ شدیم و الان هم پولی نمی‌گیریم فقط می‌خواهیم کمک کنیم، چه کسی از ما بهتر است؟ مسئله خاصی نداریم، ما حق و حقوقی هم دریافت نمی‌کنیم، الان ببینید در این سرما به ورزشگاه آمدیم تا بازی استقلال را ببینیم، ما به این تیم عشق داریم و به آن دین داریم.

* نامه بازنشستگی افتخاری صحت ندارد

چنین نامه‌ای نیامده و فکر هم نمی‌کنم بیاید. در مورد افتخاری وزارت ورزش و سازمان بازرسی باید از خدا بخواهند که استقلال چنین مدیرعاملی دارد و باید ممنون باشند. او با صداقت است و ذات درستی دارد، کار خوبی در استقلال انجام می‌شود و مبلغی از بدهی‌های قبلی انجام می‌شود، وزیر باید از افتخاری ممنون باشد که چنین شخصیتی مدیرعامل استقلال است.

* رفتن افتخاری از باشگاه پس از طاهری از تیم دوم پایتخت

من نمی‌دانم رفتن طاهری چه دلیلی دارد؟ خبرنگاران در این لحظه اعلام کردند او به خاطر بازنشستگی رفته که قراب در پاسخ اظهارداشت: این حرفی است که شما می‌زنید و من اطلاعی از آن ندارم به همین خاطر اظهارنظر نمی‌کنم.

* فرهاد مجیدی در وزارت ورزش و شایعه حضور او در هیأت مدیره استقلال!

عاشق این هستم که یک روز فرهاد مجیدی به باشگاه استقلال بیاید، خودم شخصاً او را دوست دارم.

اخبار باشگاه استقلال

 

نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار