نصرالله عبداللهی

سرپرست تیم فوتبال استقلال گفت: در بازی پارس جنوبی جم و پرسپولیس شاهد اتفاقات ناخوشایندی بودیم و منتظریم عکس العمل کمیته انضباطی را در این خصوص ببینیم.

 

به گزارش استقلال نیوز، نصرالله عبداللهی سرپرست تیم فوتبال استقلال درباره برتری دو بر صفر استقلال مقابل گسترش فولاد تبریز در هفته سیزدهم لیگ برتر و رفتار تبعیض آمیز کمیته انضباطی با این تیم صحبت هایی کرد که در ادامه می خوانید:

 

* موقعیت ها را گل کردیم تا شرایط بهتر از قبل شود

بازیکنان در بازی قبلی موقعیت‌ها را گل نکردند، اما این بار مقابل گسترش فولاد گل زدند. شرایط تیم هم نسبت به گذشته بهتر شده است.

* فدراسیون کم کاری کرد و نامه اعتراضی ما را به استیناف نداد!

24آبان نامه اعتراض‌مان را به فدراسیون فوتبال دادیم و مدرکش هم موجود است. کم کاری از فدراسیون فوتبال بوده که نامه را به کمیته استیناف نداده‌ است. بخش حقوقی باشگاه پس از اعلام رأی پیگیر اعتراض کرده بود.

* خدا کند کمیته انضباطی همه تیم ها را به یک چشم ببیند

منتظریم ببینیم آیا کمیته انضباطی با تیم‌های دیگر هم برخورد می‌کند یا خیر؟ در بازی پارس جنوبی جم و پرسپولیس دیدیم که چه اتفاقاتی افتاد و باید ببینیم عکس العمل کمیته انضباطی چه خواهد بود. نمی‌دانم از طرف کدام تیم بود، اما اشیای زیادی به داخل زمین پرتاب شد که دو برابر اشیای پرتاب شده هواداران استقلال در دربی 85 بود. خدا کند کمیته انضباطی همه تیم‌ها را به یک چشم ببیند.

اخبار استقلال

نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار