ایوب اصغرخانی

پیشکسوت باشگاه استقلال گفت: نیمه دوم دیدار مقابل گسترش فولاد، بهترین بازی این فصل آبی پوشان بود و با حفظ روند کنونی رسیدن به بالای جدول دور از دسترس نیست.

 

به گزارش استقلال نیوز، ایوب اصغرخانی پیشکسوت باشگاه استقلال در گفت‌وگو با خبرگزاری مهر، در خصوص برتری استقلال مقابل گسترش فولاد تبریز، تاثیر شفر در ساختار تیمی آبی پوشان و جایگاه این تیم در ادامه فصل.. صحبت هایی کرد که در ادامه می خوانید:

* بازی خوب همراه با نتیجه

مقابل گسترش فولاد تبریز، بازی با طراوتی از شاگردان شفر مشاهده کردیم و حالا تیم در کنار بازی‌های خوبی که ارائه می‌کند نتیجه هم می‌گیرد.

* بهترین بازی این فصل استقلال

استقلال در مقابل گسترش شایسته پیروزی بود. آبی پوشان در نیمه اول زیاد خوب نبودند اما در نیمه دوم شرایط به کلی فرق کرد. شاگردان شفر در نیمه دوم بهترین بازی این فصل خود را ارائه دادند.

* ترمیم ساختار دفاعی توسط شفر

شفر در مدت اندکی که با این تیم کار کرده تاثیرات مثبت خوبی گذاشته. ساختار دفاعی استقلال به طور کلی ترمیم شد و حالا مانده ساختار تهاجمی این تیم. هفته هاست که آبی پوشان نه تنها گل نمی‌خورند، بلکه خیلی کم به حریفان موقعیت گل می‌دهند و این یعنی وجود نظم و استحکام در ساختار دفاعی.

* نیاز به یک مهاجم تمام کننده

امیدوارم این روند در این تیم قطع نشود و روز به روز پیشرفت را بیشتر نسبت به روز قبل شاهد باشیم. بازی با گسترش نشان داد استقلال کامل است و الان به این تیم یک مهاجم تمام کننده اضافه شود همین تیم می تواند بهترین تیم فعلی ایران باشد.

* حفظ روند کنونی برای رسیدن بالای جدول

به اعتقاد من حفظ و بهبود این روند باعث می‌شود استقلال به زودی به رده‌های بالاتر جدول صعود کرده و خیلی زود این تیم را در کورس بالای جدول ببینیم.

اخبار استقلال

دیدگاه‌ها  
سهراب
0 #1 سهراب 1396-09-07 11:25
بخدا راست میگه شما به این تیم کاوه رو مثلا اضافه کن ببین چی میشه ما یک مهاجم تمام کننده خوب میخوایم البته الان هر کی بیاد روش فشاره ولی به نظرم به همین سجاد شهبازاده روحیه بدن میتونه مهاجم خوبی باشه
نقل قول کردن
نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار