بهنام برزای

مهاجم جدید استقلال گفت: هدفمان کسب نتایج خوب در لیگ برتر و قهرمانی جام حذفی است و امیدوارم بتوانیم نتایج مطلوبی کسب کنیم.

 

به گزارش استقلال نیوز، بهنام برزای مهاجم جدید استقلال در گفت و گو با فارس، در خصوص برگشت و حضور در تیم استقلال در نیم فصل دوم  صحبت های را انجام داد. در ادامه متن این مصاحبه را می خوانید:

* نزدیک به یک ماه است با تیم تمرین می‌کنی. شرایط چگونه است؟

خوشبختانه بعد از اینکه تیم برد قاطعی مقابل سپاهان به دست آورد شرایط روحی بازیکنان خوب شده و آنها همه انگیزه دارند و خدا را شکر می‌کنم من هم در کنار این بازیکنان هستم و تمرین می‌کنم. همه هدف ما این است که در نیم‌فصل دوم نتایج خوبی بگیریم و هم در جام حذفی عنوان خوبی به دست بیاوریم و هم در مسابقات لیگ نتایج مطلوبی کسب کنیم.

* در این مدت که بازی نمی‌کردی به تو سخت نگذشت؟

انصافا شرایط خیلی سختی را تحمل کردم و با خودم کلی کلنجار می‌رفتم. خوشبختانه از روزی که به تیم اضافه شدم بچه‌ها مثل قدیم روحیه بسیار خوبی دارند و طوری با من رفتار شده که آن خلاء روحی را حس نمی‌کنم. همه چیز برایم فراموش شده و می‌خواهم شروعی دوباره داشته باشم.


* نظر شفر در مورد تو چیست؟

با شفر زیاد صحبت می‌کنم. من منتظر اولین فرصت و بازی هستم. تمام توکلم به خداست. شفر مربی خوبی است و هم به من کمک می‌کند و هم به سایر بچه‌ها. اگر شفر نبود شاید من الان در استقلال نبودم.

* ظاهرا همه چیز دست به دست داده بود تا با یک خلاء چند هفته‌ای به استقلال برگردی!

اینا همه حکمت خداست. من به خارج از کشور رفته بودم تا با تیم‌های دیگر مذاکره کنم. راستش دوست داشتم به استقلال برگردم و با خودم می‌گفتم خدایا می‌شود دوباره پیراهن استقلال را بپوشم؟ خوشبختانه خدا به من لطف و نظر کرد و امیدوارم طوری عمل کنم که دل هواداران استقلال شاد شود چون محبت‌های آنها را وقتی از تیم دور بودم، فراموش نمی‌کنم.

* حتما می‌دانی این روزها فشار روی مهاجمان استقلال به خصوص سجاد شهباززاده زیاد است!

انصافا ما بازیکنان خیلی خوبی داریم و کارنامه همه آنها مشخص است. بعضی مواقع شانس هم دخیل به نظر می‌رسد. من زیاد دوست ندارم در این باره صحبت کنم اما توانایی بازیکنان ما زیاد است و مطمئن باشید آنها شایستگی‌هایشان را اثبات می‌کنند.


* امروز تصویری از تو در حال کشتی‌ گرفتن با علی قربانی در صفحه اینستاگرام این بازیکن منتشر شد. ماجرا چیست؟

آن عکس را دیدم. یک دعوای دوستانه با حالت شوخی بین من و قربانی و کاوه رضایی وجود دارد. من از 2 سال پیش با علی قربانی کشتی می‌گرفتم و همیشه هم او من را می‌زد. قربانی مازندرانی است و کشتی‌ گرفتن را خوب بلد است اما یک روز او را می‌زنم!(با خنده)

کشتی بهنام برزای و علی قربانی

کشتی بهنام برزای و علی قربانی

کشتی بهنام برزای و علی قربانی

کشتی بهنام برزای و علی قربانی

 

اخبار استقلال

نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار