93be5411 4aab 464e 9314 2139995f0160

معاون پزشکی باشگاه استقلال آخرین وضعیت مصدومان این تیم را تشریح کرد.

 

به گزارش استقلال نیوز، دکتر امین نوروزی معاون پزشکی باشگاه استقلال در گفت و گو با سایت رسمی باشگاه استقلال در خصوص شرایط بازیکنان آسیب دیده تیم فوتبال استقلال توضیحاتی را ارائه کرد.

دکتر نوروزی درباره آخرین وضعیت روزبه چشمی گفت: روزبه پیش از دیدار روز جمعه استقلال برابر گسترش فولاد هیچ مشکلی نداشت اما در بازی با گسترش متاسفانه دچار مصدومیت از ناحیه عضله چهار سر ران شد. با انجام معاینات بالینی و MRI گرفته شده از او صدمه و خون ریزی در عضله مذکور مشاهده گردید که این گونه صدمات معمولا به سه هفته درمان نیاز دارند.

وی در خصوص وضعیت فرشید اسماعیلی اظهار کرد: فرشید از ناحیه زانو دچار آسیب شده است و اکنون فیزوتراپی می کند. با توجه به درد و تورم باید این روند را ادامه دهد تا از او تست دوباره گرفته شود.

معاون پزشکی باشگاه استقلال درباره آخرین وضعیت علیرضا رمضانی تصریح کرد :این بازیکن در حال فیزیوتراپی است و شرایط خوبی دارد. برنامه وزنه و کارهای قدرتی را آغاز کرده است و اگر روند درمان همینطور پیش برود می تواند در هفته آینده دویدن کنار زمین را آغاز کند.

دکتر نوروزی در پایان درباره شرایط یعقوب کریمی گفت: او نیز در حال فیزیوتراپی است و فعلا باید این مرحله از درمان را ادامه دهد.

 

 

دیدگاه‌ها  
استقلال زلزله
0 #1 استقلال زلزله 1394-12-02 13:14
خیلی سخت شد.. با نبود چشمی و امید , بی شک اون خط خرسند نیارو داره.. اما اینکه کادر فنی تو این دو هفته تغییر تاکتیک میده یا نه معلوم نیس... امیدوارم با شیستم 4-1-4-1 بازی کنیم... اینطوری میتونیم بازی ترکیب ...
مهدی رحمتی - خسرو حیدری - مگویان- حاج محمدی- نور افکن - خرسند نیا - فرشید اسماعیلی - انصاری- برزای-سجاد - (اون یک نفر احتمالا از بین فخرالدینی و مجیدی و یعقوب یکی هست... اگه فخرالدینی باشه هسرو یه خط میاد جلوتر.. ) اما امیدوارم سوپرایز باشه و شعبانلو باشه نه برهانی :|
نقل قول کردن
نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار