635191784052487094

به گزارش استقلال نیوز انگار دوستان فدراسیون نشین هیچ اطلاعی از وضعیت فعلی فوتبال مملکت ندارند.

بهگزارش استقلال نیوز حسین عبداللهی در گفت و گو با کاپ، درباره شکایت دپارتمان داوری از سرمربی تیم استقلال اظهار داشت: این شکایت روز گذشته به کمیته انضباطی رسید و قرار است در جلسه ای که اعضای کمیته انضباطی بعد از ظهر امروز در آن شرکت می کنند درباره اش تصمیم گیری شود.

وی در این باره که مصاحبه علیه کمیته داوران چه عواقب قانونی در پی دارد خاطرنشان کرد: در ماده 67 و 72 آئین نامه انضباطی این موضوع پیش بینی شده است و به صراحت در آن عنوان شده که هرگونه اظهارنظر درباره داوری خلاف آئین نامه انضباطی است. هرگونه یعنی هیچ کس نباید درباره داوری اظهارنظر کند. در واقع آئین نامه با این دو ماده اظهارنظر درباره داوری را منع کرده است.

دبیر کمیته انضباطی فدراسیون اضافه کرد: بهترین راه برای اعتراض به بحث داوری ارائه فیلم و مستندات به همین کمیته است. مصاحبه در رسانه برخلاف آئین نامه انضباطی فدراسیون فوتبال است که صورت قشنگی ندارد. امروز بعد از ظهر به اتفاق اعضای کمیته انضباطی به همین منظور جلسه ای خواهیم داشت تا پس از بررسی کامل پرونده درباره اش رای صادر کنیم.

عبداللهی در پاسخ به این سوال که آیا مظلومی هم در جلسه امروز حضور خواهد داشت یا نه گفت: فعلا تصمیمی در این باره گرفته نشده و احتمال آن ضعیف است. سرمربی استقلال در پرونده خود یک جریمه نقدی دیگر هم در ارتباط با اظهارنظر راجع به داوری دارد که رای آن هم به صورت غیابی صادر شده بود. بعد از ظهر امروز مشخص می شود که مظلومی را به فدراسیون فرا خواهیم خواند یا نه.

وی همچنین در ارتباط با درگیری دروازه بان استقلال و مدافع گسترش فولاد توضیح داد: این مورد هم جزو موارد گزارش شده از مسابقات هفته بیست و یکم لیگ برتر است که در جلسه امروز درباره اش تصمیم مقتضی اتخاذ خواهد شد.

عبداللهی در این ارتباط که آیا رحمتی و نصرتی هم به کمیته انضباطی احضار میشوند یا نه، خاطرنشان کرد: آئین نامه انضباطی این اجازه را به ما می دهد که با استناد به گزارش داور، نماینده فدراسیون و سازمان لیگ همجنین فیلم موجود از اتفاق رخ داده به صورت غیابی رای مان را صادر کنیم البته اگر مورد ویژه ای باشد که نیاز به توضیح در آن احساس شود از افراد خواسته می شود تا به کمیته انضباطی بیایند.

البته مشخصا دوستان کمیته انضباطی فوتبال هدف فراتر از پاک کردن فوتبال را دارند چون در حالی که تیم دوم پایتخت به راحتی آب خوردن میزبانی تیم حریف را با پول خریداری میکند تمام دوستان خودشان را به بی خیالی میزنند"حال چگونه تحمل حرف های سرمربی استقلال برایشان سخت است؟

دیدگاه‌ها  
استقلال زلزله
0 #1 استقلال زلزله 1394-12-02 13:08
یه مشت لنگگگگی
نقل قول کردن
نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار