روزبه وثوق

رئیس کمیته تعیین وضعیت فدراسیون فوتبال گفت: در پرونده شکایت مجتبی جباری از باشگاه استقلال، این بازیکن امکان صلح و سازش را رد نکرده است.

 

به گزارش استقلال نیوز، روزبه وثوق احمدی، رئیس کمیته تعیین وضعیت فدراسیون فوتبال در گفتگو با خبرگزاری مهر، درباره جلسه روز گذشته نماینده باشگاه استقلال با مجتبی جباری در کمیته تعیین وضعیت، بی اطلاعی پندار توفیقی از تصمیم هیات مدیره، دعوت به صلح و سازش دو طرف دعوا و احتمال کسر 6 امتیاز از تیم دوم پایتخت توسط فیفا صحبت هایی کرد که در ادامه می خوانید:

* توفیقی اطلاعات دقیقی از تصمیم هیات مدیره نداشت!

این جلسه با حضور مجتبی جباری و پندار توفیقی نماینده باشگاه برگزار شد ولی باید اطلاعات دقیق تر از سوی هیات مدیره و مدیرعامل استقلال اخذ شود چون توفیقی اطلاعات دقیقی از تصمیم هیات مدیره نداشت. به این ترتیب این جلسه تجدید خواهد شد و ما باید یکسری استعلامات دیگر بگیریم.

* جباری احتمال صلح و سازش را رد نکرده است

البته در جلسه طرفین به صلح و سازش توصیه شدند که اگر این سازش رخ ندهد، جلسه بعد تصمیم گیری صورت می گیرد. مجتبی جباری هنوز رضایت نداده ولی در واقع امکان صلح و سازش را هم رد نکرد. قرار شد وکیل جباری یک لایحه تکمیلی دیگر به ما بدهد.

* توفیقی اعلام کرد پیامک به جباری با نظر هیات دیره بوده است!

آقای توفیقی اعلام کرد که پیامکی که برای جباری برای حضور نیافتن در تمرینات ارسال کرده است، با نظر هیات مدیره بوده و با خواست خودش این کار را نکرده است. چون هیات مدیره این دستور را داده است، باید از آنها سئوال شود. ما اسامی اعضای هیات مدیره باشگاه در آن مقطع زمانی را گرفته ایم. باید با باشگاه استقلال مکاتبه کنیم و در واقع سئوالاتمان را از آنها بپرسیم تا ببینیم چه می شود.

* اگر قرمزهای پایتخت با گابریل تسویه نکنند 6 امتیاز از این تیم کسر خواهد شد!

پرسپولیس مارچ ۲۰۱۶ در پرونده «گابریل» و در کمیته حل اختلاف فیفا به پرداخت ۱۲۰ هزار دلار محکوم شد که فیفا اعلام کرده فقط ۱۸ هزار دلار از این پول پرداخت شده و ۱۰۲ هزار دلار مانده است. پرسپولیس هم مدعی شده بود از طریق چند واسطه مبالغ دیگری پرداخت کرده است ولی فیفا در نهایت اعلام کرد که باید ۱۰۲ هزار دلار پرداخت شود. روز گذشته رونوشت نامه فیفا به فدراسیون فوتبال رسید که در آن پرسپولیس را محکوم به پرداخت ۱۰ هزار فرانک جریمه بابت عدم اجرای حکم، ۲ هزار فرانک بابت پول رسیدگی به پرونده و یک مهلت ۳۰ روزه برای پرداخت ۱۰۲ هزار دلار باقیمانده کرده است. پرسپولیس باید تا یک ماه بعد از دریافت نامه، با گابریل تسویه کند وگرنه خود به خود ۶ امتیاز از این تیم کسر خواهد شد.

* پول لوکا ماریچ پرداخت نشود برای قرمزهای پایتخت تبعات خواهد داشت!

پرونده گولچ هنوز در دادگاه عالی ورزش در جریان است. اما در مورد شکایت لوکا ماریچ فیفا تا ۱۹ ژانویه به پرسپولیس مهلت داده است تا پول ماریچ پرداخت شود وگرنه این پرونده هم به کمیته انضباطی فیفا ارجاع داده خواهد شد و تبعات بعدی را در پی دارد.

 

به گزارش استقلال نیوز، در پرونده مجتبی جباری امیدواریم هیات مدیره این باشگاه محکوم شوند و حق این بازیکن بزرگ استقلال پایمال نشود.

اما در مورد پرونده های تیم دوم پایتخت و جریمه های سنگین نقدی این تیم و احتمال کسر امتیاز و حتی سقوط به دسته پایین تر از سوی فیفا باید بگوییم، امیدواریم باز هم شخص رئیس جهمور و اعضای هیات دولت از وزیر ورزش مسعود سلطانی فر تا وزیر امور خارجه محمد جواد ظریف با لابی و دادن باج های سیاسی به دولتمردان کشورهایی که بازیکنانشان علیه تیم محبوب وزارت ورزش در فیفا پرونده دارند، اقدام به حل و فصل این معضل بزرگ کنند. کاری که با روح فیرپلی فیفا منافات دارد! البته در صورتیکه زد و بندهای سیاسی افاقه نکرد دوستان می توانند همچون گذشته از بیت المال و پوشش هایی مانند حسین هدایتی برای حل این مشکل استفاده کنند چون مشکلات مردم عزیز زلزله زده کرمان و کرمانشاه به خودشان مربوط است، همانطور که مشکلات باشگاه بزرگ استقلال(به گفته وزیر ورزش) به هواداران و اعضای بی کفایت هیات مدیره اش مربوط است!

(یادداشت ویژه سردبیر)

 

 

اخبار استقلال

دیدگاه‌ها  
sajad
+1 #1 sajad 1396-10-01 19:45
عالی بود
نقل قول کردن
مهدی
0 #2 مهدی 1396-10-02 01:47
درود بر شما مرسی از مقاله خوبتون.
نقل قول کردن
نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار