حسن زمانی

عضو هیات مدیره باشگاه استقلال گفت: سرمربی استقلال فقط روی مربیگری تمرکز دارد و مطمئنا این رویه چیزی جز موفقیت استقلال در پی نخواهد داشت.

 

به گزارش استقلال نیوز، حسن زمانی عضو هیات مدیره استقلال در مصاحبه با فارس، در خصوص شرایط تیم استقلال و نتایج هفته‌های اخیر این تیم صحبت هایی را عنوان کرد که در ادامه مشاهده خواهید کرد:

 

* شرایط تیم استقلال و نتایج هفته‌های اخیر؟

شرایط تیم خیلی خوب شده و اگر شما به مصاحبه های قبلی من دقت کنید همان زمان گفتم که روند تیم تغییر کرده و حرکت استقلال رو به جلو است. هنوز هم می‌گویم استقلال هفته به هفته بهتر می‌شود و تا هفته هجدهم جزو تیم‌های بالانشین جدول خواهد بود. استقلال در جام حذفی به جمع 4 تیم برتر رفته و این موضوع می‌تواند هوادار تیم را خوشحال کند. ما هم از اینکه شرایط استقلال با تغییرات جواب داد خوشحال هستیم و در راستای شاد کردن دل هوادار هر تصمیمی که لازم باشد، اتخاذ خواهیم کرد.

* ظاهرا مدعی شدید پالس‌های مثبت او باعث نتیجه‌گیری استقلال شده است؟

من اینگونه صحبت نکردم. از من سؤال کردند که شما پالس‌های مثبت به تیم منتقل می‌کنید که من هم جواب دادم وقتی تیم به خودش بیاید جایگاهش همین است. اگر قرار باشد مرتب پالس منفی داده شود نتیجه‌اش همان نتایج ابتدای فصل است.

* قرعه استقلال در جام حذفی؟

اگر با دو تیم دیگر می‌افتادیم شرایط بهتر بود اما حتما خیریتی وجود دارد که به نفت آبادان خوردیم. حالا که استقلال تا اینجا بالا آمده باید از فرصت استفاده کند و من به شما قول می‌دهم اگر استقلال جام حذفی را بگیرد در لیگ برتر هم می‌تواند جزو مدعیان باشد و تاثیر قهرمانی در جام حذفی را شما در روند استقلال در لیگ برتر و لیگ قهرمانان آسیا می‌توانید ببینید.

* آیا از شفر راضی هستید؟

صد در صد. وقتی سرمربی کارش را بلد است و به جز مربیگری کار دیگری انجام نمی‌دهد و شغل دیگری ندارد نتیجه‌اش همین می‌شود که می‌بینید. سرمربی استقلال فقط روی مربیگری تمرکز دارد و مطمئنا این رویه چیزی جز موفقیت استقلال در پی نخواهد داشت. شفر بیش از آن چیزی که ما انتظار داریم در آینده خودش را نشان می‌دهد و ما هم به این موضوع امیدوار هستیم.

* قرار نیست بازیکن جدیدی به تیم اضافه شود؟

مسئولان باشگاه در حال مذاکره با یکی دو بازیکن هستند و کریمی و برزای هم به تیم اضافه شدند و احتمالا یکی دو یار جدید جذب خواهیم کرد.

* زمان نشست هیأت مدیره استقلال؟

ظاهرا قرار است روز شنبه جلسه هیأت مدیره تشکیل و در مورد مسائل مختلف باشگاه در این نشست بحث و تبادل نظر خواهد شد.

اخبار استقلال

نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار