وینفرید شفر

سرمربی استقلال در نشست خبری پس از دیدار مقابل صنعت نفت آبادان گفت: از حضور محسن کریمی در فهرست استقلال قرار دارد بسیار خوشحال است.

 

به گزارش استقلال نیوز، وینفرید شفر سرمربی تیم استقلال  در نشست خبری پس از دیدار استقلال مقابل صنعت نفت آبادان حضور یافت 

* بازیکنان بهترین هدیه کریسمس را به من دادند

شب گذشته در هتل بازیکنان و اعضای باشگاه برای من به مناسبت سال جدید میلادی جشن کریسمس گرفتند و روی سرم برف زدند و گفتند که هدیه شما را در زمین می‌دهیم. برای ما بسیار خوب بود که مقابل تیم خوب نفت پیروز شدیم. می‌خواهم از همه بازیکنانم تشکر کنم. بخصوص امید ابراهیمی که کاپیتان تیم است او دو روز مریض بود و نمی‌دانستیم که بازی می‌کند او کاپیتان واقعی است و شخصیت خوبی دارد.

* تمرکزمان باید به بازی های آینده باشد

همه بازیکنان خوب بودند دروازه‌بان ما هم خیلی خوب مقابل ضربات کرار ایستاد. با تمرکز بازی کردیم و بازیکنان آنچه را که در تمرینات و آنالیز به آنها گفته بودیم در زمین به خوبی اجرا کردند. این فقط یک بازی بود بازی بعدی ما زود فرا می‌رسد. تمرکزمان را بر روی بازی‌های آینده می‌گذاریم. از اعضای کادر فنی تیم تشکر می‌کنم از اشکان نامداری، خانبان، ساشا پسرم و همچنین بیژن طاهری که مریض بود و در بیمارستان بستری شده است. از اعضای کادر پزشکی تیم، کادر ماساژور و همچنین تیم عکاس و خبرنگاران هم در باشگاه تشکر می‌کنم.

* برای حضور محسن کریمی خوشحالم

کاری که ما انجام می‌دهیم مثل این است که یک بذری را داخل خاک بکاریم و از آن مراقبت کنیم تا رشد کند و بالا بیاید. همه می‌دانیم که با کار تیمی شانس موفقیت داریم. برای حضور محسن کریمی هم خوشحالم او مدت‌ها در فهرست تیم ما نبود و فقط در تمرینات شرکت می‌کرد و به او می‌گفتم امیدوارم زودتر او را در لیست تیم ببینم.

* نیمکت ‌نشینی بازیکنان به خاطر ضعف و قوت بازیکنان نیست

از بازیکنان ذخیره تیم هم تشکر می‌کنم وقتی نیمکت خوب نداشته باشی نمی‌توانیم برنده شوی، نیمکت ‌نشینی بازیکنان به خاطر ضعف و قوت بازیکنان نیست بلکه به خاطر مسائل تاکتیکی است. همچنین می‌خواهم از هواداران تشکر کنم که هر وقت به حضورشان نیاز داریم به موقع می‌آیند و از تیم حمایت می‌‌کنند از داور و کمک‌داور هم تشکر می‌کنم همچنین از خبرنگاران به خاطر انتشار اخبار صحیح متشکرم.


* امیدوارم بازیکن مدنظرمان زودتر به ما اضافه شود

ما باید در جام حذفی، لیگ برتر و لیگ قهرمانان آسیا بازی کنیم، پیش از اینکه به نشست خبری بیایم با یک ایجنت صحبت کردم و امیدوارم بازیکن مد نظرمان زودتر به تیم اضافه شود، البته شاید به بازیکنان دیگری هم نیاز داشته باشیم.

* مشکل مربی جاماییکایی حل شده است

شفر در پاسخ به این سوال که با منتفی شدن حضور مربی جامائیکایی آیا گزینه دیگری جایگزین او خواهد شد یا خیر، گفت: او می‌آید.

مربی مد نظر شفر به خاطر قراردادی که در جامائیکا داشت نمی‌توانست به استقلال بیاید اما حالا مشکلش حل شده است و در حال انجام کارهای مربوط به ویزا است که با حل شدن آنها به تیم اضافه می‌شود.

به گزارش استقلال نیوز، زرندی در مورد سئوالی که یک خبرنگار درخصوص آخرین شرایط جباری از شفر پرسید، گفت: شفر به این سوال پاسخ نمی‌دهد و فقط در مورد بازی صحبت می‌کند.

* سفر یک روزه به امارات برای جشن کریسمس

سفری ۲۴ ساعته به امارات خواهم داشت تا خانواده‌ام را برای تعطیلات کریسمس در آنجا ببینم و پس از آن به تهران باز خواهم گشت.

* مهم این است که از خوشحالی پرواز نکنیم

صنعت نفت یکی از بهترین تیم‌های ایران است و بازیکنانش تکنیک و تاکتیک خوبی دارند. این برای ما خیلی مهم است که روی زمین باشیم یعنی از خوشحالی پرواز نکنیم و مغرور نشویم. این بازی تمام شده است و باید به بازی‌های پیش‌رو فکر کنیم تا با تمرکز وارد زمین شویم.

* نفتی ها شانش داشتند روی ضربات ایستگاهی به گل می‌رسیدند

از بازیکنانم خواسته بودم خطاهای بچه‌گانه و بی‌مورد را اطراف محوطه جریمه انجام ندهند اما فکر می‌کنم چون آنها با دروازه‌بان بسیار دوست هستند این خطاها را انجام می‌دادند و مطمئن بودند که دروازه‌بان توپ‌ها را دفع می‌کند. به شاگردانم گفته بودم به جای خطا، بازیکنان حریف را به سمت بیرون از زمین هدایت کنند، فکر می‌کنم نفتی‌ها اگر کمی شانس داشتند می‌توانستند روی ضربات ایستگاهی به گل هم برسند.

سرمربی تیم استقلال در خصوص عملکرد علی قربانی گفت: قربانی بازیکن خوبی است و به سایر بازیکنان برای گلزنی کمک می‌کند.

اخبار استقلال

نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار