محسن کریمی

مهاجم تیم استقلال گفت: خدا رو شکر می کنم بازگشت خوبی داشتم سعی کردم با تمرینات خوب نقاط ضعفم را برطرف کنم تا پس از بازگشت شرایط خوبی داشته باشم.

 

به گزارش استقلال نیوز، محسن کریمی مهاجم تیم استقلال در گفت وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، در خصوص بازگشت به میادین و دیدار استقلال و صنعت نفت صحبت هایی را عنوان کرد. در ادامه متن این گفت وگو را می خوانید:

* دو گل زدی یا سه گل؟

دو گل زدم، آن توپی هم که به من خورد و گل شد، باید به نام وریا غفوری ثبت شود. من هم خدا را شکر می‌کنم که بازگشت خوبی داشتم و در این بازی هم سالم از زمین بیرون آمدم. امیدوارم بعد از مصدومیتی که داشتم، بتوانم در ادامه لیگ هم کارم را به خوبی ادامه بدهم.

* در بازی تکلی زدی که ممکن بود دوباره دچار مصدومیت شوی چرا مراقب نبودی؟

نه، مراقب بودم. به‌هرحال این اتفاقات برای فوتبالیست‌ها طبیعی است و در بازی درگیری به وجود می‌آید. مصدومیت هم پیش می‌آید و هرکسی که مصدوم می‌شود باید تلاش کند، زودتر برگردد.

* بازگشت خوبی که پس از یک نیم‌فصل داشتی؟

من طبق صحبت‌هایی که ابتدای فصل با باشگاه داشتم، قرار شد از لیست بیرون بروم تا پس از بهبودی کامل به لیست برگردم. در این مدت هم که بیرون بودم و بازی نمی‌کردم، سعی کردم با تمرینات خوب نقاط ضعفم را برطرف کنم تا پس از بازگشت شرایط خوبی داشته باشم.

* مشکل استقلال در حمله با آمدنت برطرف می شود؟

از وقتی آقای شفر آمده، ما روی دروازه تمرینات خیلی خوب داشته‌ایم و اکنون موقعیت‌های خوبی می‌سازیم. به‌هرحال در هر بازی هم پیش می‌آید که موقعیت‌ها از دست برود و به نظرم با اینکه امروز هم سه چهار موقعیت را از دست دادیم، اما خوشبختانه چهار گل خوب زدیم.

* به تیم ملی و حضور در جام جهانی هم فکر می‌کنی؟

مگر می‌شود، فکر نکرد. با این حال باید منطقی باشیم. کسانی که در تیم ملی حضور دارند، عالی هستند. من هم باید تلاش کنم، چون تازه برگشته‌ام. اگر بتوانم با تلاشم خودم را مسافر جام جهانی می‌کنم و اگر نه، قطعاً برای آینده تلاشم را بیشتر خواهم کرد تا نظر کادرفنی تیم ملی را جلب کنم.

* پیش‌بینی‌ات از وضعیت این استقلال در ادامه لیگ؟

امیدوارم بتوانیم در ادامه مسیر استقلال را به جایگاه واقعی‌اش که همه می‌دانند، برسانیم.

اخبار استقلال

نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار