ستار همدانی

عضو کمیته فنی استقلال گفت: در شرایط کنونی که تیم خوب کار می کند هواداران با حمایت خود به حفظ این روند کمک می کنند.

 

به گزارش استقلال نیوز، ستار همدانی پیشکسوت و عضو کمیته فنی استقلال در گفت‌وگو با فارس، در خصوص شرایط پیروزی استقلال مقابل استقلال خوزستان توضیحاتی داد.

در ادامه متن این گفت و گو را مشاهده خواهید کرد:

* استقلال تیمی است که برای همه قابل احترام است

بازی تیم بازی بسیار خوبی بود که منجر به زدن سه گل شد ولی استقلال این روزها تبدیل به تیمی شده که باید به آن احترام گذاشت.

* پیشرفت استقلال بیشتر از چیزی است که میبینیم

استقلال فراتر از چیزی است که ما تصور می‌کنیم و پیشرفت چشمگیری کرده و می‌بینید که بازیکنان در زمین به خوبی وظایف خود را اجرا می‌کنند و با سیستم تاکتیکی شفر کاملا آشنا هستند. از طرفی دوندگی خوب بازیکنان استقلال به چشم می‌خورد و شما می‌بینید نفراتی مثل ابراهیمی و جپاروف چقدر در زمین می‌دوند.

* بازیکنان استقلال آمادگی خوبی دارند

اتفاق بسیار مهم در استقلال که در لیگ برتر کمتر به چشم می‌آید و شاید با قاطعیت بگویم در فوتبال ما انجام نمی‌شود بازپس‌گیری توپ توسط بازیکنان خواهد بود که آنها وقتی توپ را لو می‌دهند به شکل عجیبی پرس را اجرا می‌کنند و این نشان از آمادگی بالای تیم دارد.

* شفر باعث شد همه بازیکنان استقلال بتوانند گل بزنند

زمانی که شفر به استقلال آمد دو کار مهم را انجام داد اول روی ساختار دفاعی کار کرد و سپس روی ساختار حمله. شما می‌بینید این روزها هم مدافعان، هم مهاجمان و هم هافبک‌ها در تیم استقلال گل می‌زنند.

* بازیکنان جوان نباید مغرور شوند

من این موضع را قبول دارم اما بزرگترهای تیم استقلال نباید اجازه دهند جوان‌ها مغرور شوند. بعد از بازی با نفت آبادان دیدم که شفر تاکید کرد که بازیکنان حق مغرور شدن ندارند و کمااینکه معتقدم اگر تیم وارد حاشیه شود از روند صعودی خود خارج خواهد شد.

* بازیکنان نیمکت نشین جای چشمی و جپاروف را پر خواهند کرد

تراکتورسازی تیم خوبی است و تغییرات بنیادی زیادی داشته،‌تبعا آنها برای پیروزی در زمین خودشان بازی می‌کنند اما در استقلال این روزها همه برای موفقیت تلاش می‌کنند. وقتی مهدی رحمتی بزرگ با آن شرایط روی نیمکت می‌نشیند و می‌خندند و به تیم کمک می‌کند می‌توان فهمید که همه برای موفقیت تلاش می‌کنند. از طرف دیگر بازیکنانی مثل منتظری،‌جباروف،‌شجاعیان و ... طی این هفته‌ها چند بار روی نیمکت نشستند که این موضوع نشان از اتحاد و همدلی تیم است. به نظرم با بازگشت انصاری و حضور نفراتی مثل فرشید اسماعیلی جای جپاروف و چشمیپرخواهد شد.

* هواداران تیم را حمایت کنند

استقلال از هفته آینده بازی‌های سختی را پیش رو دارد و فکر می‌کنم بازی با تیم‌های بالانشین یک امتحان بسیار خوب برای این تیم خواهد بود. در مجموع جا دارد به تیم شفر تبریک گفت و امیدوارم که حالا مردم هم پشت استقلال باشند و روزهای خوبی را در آینده و در بازی مقابل تیم‌های حساس برای خودشان و تیم رقم بزنند.

اخبار استقلال

نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار