حسن زمانی

عضو هیات مدیره باشگاه استقلال گفت: در موفقیت این روزهای استقلال که می تواند در هر بازی بیش از 10 موقعیت گل ایجاد کند، نقش وینفرید شفر و دستیارانش غیر قابل انکار است.

 

به گزارش استقلال نیوز، حسن زمانی عضو هیات مدیره باشگاه استقلال پس از برتری پر گل این تیم در هفته هفدهم برابر هم نام خوزستانی در گفتگو با تسنیم با اشاره به نقش غیر قابل انکار شفر در موفقیت آبی پوشان، مدعی شد در حال حاضر استقلال بهتر از رقیب سنتی فوتبال بازی می کند.

* متأسفانه هفت هفته اول از توانایی های استقلال استفاده نشد

اگر خاطرتان باشد، به شما گفته بودم که استقلال در پایان هفته هجدهم در بین سه تیم اول قرار می‌گیرد. الان هفته هفدهم به پایان رسیده و استقلال در رده چهارم است. اگر بازی بعدی را هم ببریم، می‌توانیم به این موضوع برسیم. استقلال هر بازی زیبا‌تر از دیدار گذشته خود بازی می‌کند. این مسئله نشان می‌دهد که این تیم چه توانایی‌ها داشته و متأسفانه هفت هفته اول از آن استفاده نشد!

* نقش شفر در موقعیت استقلال غیر قابل انکار است

قطعا نقش شفر غیرقابل انکار است. این را بدانید که او و دیگر اعضای کادر فنی نقش بارزی در همه موفقیت‌های تیمی داشته‌اند. استقلال عالی شده و بالای 10 موقعیت گل هم برای گلزنی داشتیم. خیلی کم پیدا می‌شود، تیمی سه گل بزند و 10 موقعیت را هم نزند.

* امیدوارم حسینی دروازبان تیم ملی در جام جهانی باشد

الان استقلال بهتر از پرسپولیس بازی می‌کند. ابتدای فصل، پرسپولیس بهتر از ما عمل کرد، اما در حال حاضر ما خیلی بهتر از پرسپولیس بازی می‌کنیم. امیدوارم با درخششی که سیدحسین حسینی دارد، دروازه‌بان اول تیم ملی در جام جهانی 2018 روسیه باشد.

* به زودی در تمرین بازیکنان را سورپرایز می کنیم!

قطعا روزی به تمرین می‌رویم که بازیکنان سورپرایز شوند. در رابطه با پاداش باید در جلسه هیئت مدیره در این زمینه تصمیم بگیریم. ما مطالبات بازیکنان را پرداخت کرده‌ایم و تنها تیمی هستیم که هیچ معوقه‌ای نداریم.

اخبار استقلال

نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار