جواد قراب

عضو هیات مدیره باشگاه استقلال گفت: تیم به روزهای اوج گذشته که با اختلاف گل و بازی زیبا پیروز می شد بازگشته است.

 

به گزارش استقلال نیوز، جواد قراب عضو هیات مدیره باشگاه استقلال در گفت وگو با سایت رسمی باشگاه درباره شرایط آبی پوشان و پیروزی مقابل استقلال خوزستان توضیحاتی داد. در ادامه متن این گفت و گو را مشاهده خواهید کرد:

* استقلال به آرامش رسیده است

شرایط استقلال در حال حاضر به شکلی است که تیم در آرامش کامل به سر می برد. حمایت کامل از تیم انجام می شود تا بازیکنان و مربیان به کار خود برسند و آرامش در تیم داشته باشیم. نتایج استقلال در این مدت نشان می دهد که مجموعه درست کار می کند و موفقیت استقلال به دلیل موفقیت در کار گروهی میان تمام ارکان باشگاه است.

* پیشرفت تیم استقلال ادامه دار خواهد بود

مطمئن باشید استقلال روند رو به رشد خود را همچنان ادامه می دهد. تیم خوب و جوان و با انگیزه ای داریم که همچنان پیشرفت می کند.

* شفر روحیه مبارزه را به بازیکنان القا کرد

شفر یک مربی آلمانی است و نظم آلمانی ها زبان زد است. ایشان به شکلی برنامه ریزی کرده که همه برای بازی کردن می جنگند و تلاش می کنند تا خود را نشان دهند. شفر به تیم روحیه داده و به خوبی توانسته حس رقابت را به بازیکنان منتقل کند تا همه برای تیم بجنگند. همه در تمرین تلاش می کنند تا خود را به ترکیب برسانند. تغییر پست و گلزنی چشمی در دیدار قبل نشان داد که این بازیکن توانایی بالایی دارد و در هر پستی که قرار بگیرد، با تمام توان برای تیم می جنگد. وریا غفوری این روزها عملکرد بسیار خوبی دارد و قربانی نیز خود را در خط حمله پیدا کرده است. همچنین نورافکن نیز به خوبی روند پیشرفت خود را ادامه می دهد.

* تلاش می کنیم به روه های بالای جدول برسیم

شفر به تیم ما نظم داده است و همه امیدواریم که در بازی های بعدی نیز بتوانیم نتیجه بگیریم تا به رده های بالای جدول برسیم. به اگر و اما فکر نمی کنیم و خودمان به دنبال نتیجه گرفتن هستیم و مطمئن هستیم که به رده های بالای جدول می رسیم. مطمئنا آقای شفر بیش از همه امیدوار است که نتیجه بگیریم و باشگاه نیز تمام تلاش خود را برای خوشحالی هواداران می کند.

* شفر من را به یاد رایکوف می اندازد

مطمئن باشید در بازی های تهران استقبال به مراتب بیشتری انجام می شود. هواداران فوتبال زیبا و پر گل نگاه می کنند که در گذشته های دور شاهد آن بودیم اما در سال های گذشته نتوانستیم نظر هواداران را جلب کنیم. شفر توانسته با جمع کردن تیم کاری کند که همه خوب بازی کنند. تصمیمات شفر مرا به یاد رفتارهای رایکوف می اندازد که یک انقلاب در استقلال ایجاد کرده است.

* هواداران و پیشکسوتان از عملکرد شفر رضایت دارند

تیم ما روز به روز بهتر می شود. ما باید مواظب باشیم که حاشیه ها به تیم لطمه نزند و با همکاری با یکدیگر تیم را رو به جلو ببریم. آقای افتخاری و اعضای هیات مدیره به خوبی تیم را پشتیبانی می کنند و باشگاه استقلال چه در تیم و چه از نظر اداری به سامان رسیده است. پیشکسوتان از روند تیم راضی هستند و همه این روزها از روند تیم تعریف می کنند.

* سخن پایانی

امیدوارم بتوانیم در جام حذفی به قهرمان دست پیدا کنیم تا باعث خوشحالی هواداران شویم. از شفر و بازیکنان تشکر می کنم که جواب اعتماد هیات مدیره و هواداران را دادند و امیدوارم این روند ادامه پیدا کند.

اخبار باشگاه استقلال

نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار