ستار همدانی

پیشکسوت و عضو جدید کمیته فنی باشگاه استقلال گفت: برخی می خواهند فضا و جو بازی فردا را مسموم کنند با شناختی که از هواداران دو تیم دارم چنین اتفاقی نخواهد افتاد.

 

به گزارش استقلال نیوز، ستار همدانی پیشکسوت و عضو کمیته فنی استقلال در گفت‌وگو با مهر، در خصوص شرایط استقلال و دیدار روز جمعه این تیم مقابل تراکتور سازی توضیحاتی داد. در ادامه متن این گفت و گو را مشاهده خواهید کرد:

* دیدار روز جمعه آبی پوشان برابر تراکتورسازی تبریز؟

متاسفانه این روزها حاشیه های زیادی را برای این بازی ایجاد می کنند. اتفاقاتی که در دیدار پرسپولیس و تراکتور افتاد حالا به بازی استقلال هم کشیده شده است و برخی بدنبال این هستند تا فضا و جو این بازی را مسموم کنند. با شناختی که من از هواداران دو تیم دارم می دانم که چنین اتفاقاتی نخواهد افتاد و یک بازی زیبا و جذاب را مشاهده خواهیم کرد.

* مسائل فنی دیدار استقلال و تراکتورسازی؟

در خصوص مسائل فنی باید بگویم که استقلال این روزها با یک بازی روان و بدون اشتباه نتایج خوبی کسب کرده و در این دیدار هم به دنبال کسب سه امتیاز است و نمی خواهد به راحتی بالای جدول را از دست بدهد. التبه تراکتورسازی هم درست است که در برابر پرسپولیس شکست خورده و کادر فنی این تیم تحت فشار قرار دارد و حتی گفته می‌شود اگر مقابل استقلال نتیجه نگیرد برکنار خواهند شد، اما با تمام وجودش مقابل استقلال قرار خواهد گرفت تا هم یک بازی زیبا را ارائه کند و هم موقعیت خود را در جدول بهبود ببخشد.

* غیبت جباروف و چشمی؟

این دو از بازیکنان خوب استقلال هستند و توانسته اند در موفقیت های استقلال نقش بالایی داشته باشند اما باید بپذیریم آبی پوشان متکی به فرد نیستند و نفراتی چون منتظری و اسماعیلی می توانند جانشینان خوبی برای این دو غایب مقابل ترکتورسازی باشند.

* عملکرد دروازه بان جوان استقلال؟

حسینی در هفته های اخیر توانسته بهترین عملکرد را درون دروازه داشته باشد اما امیدوارم دچار غرور نشود و همین مسیری را که در پیش گرفته ادامه داده تا بتواند مسافر جام جهانی باشد.

* آیا از زمان حضور در کمیته فنی استقلال با سرمربی آبی پوشان هم جلسه ای داشته اید؟

متاسفانه هنوز نتوانسته ایم شفر را از نزدیک ببینیم اما قرار است برای دیدارهای آینده با سرمربی تیم در خصوص مسائل فنی صحبت کرده و به یک تعامل خوب دست پیدا کنیم.

* صحبت پایانی؟

از هواداران می خواهم در روز جمعه اسیر حواشی نشوند، آرامش خود را حفظ کنند و با تشویق استقلال ضامن موفقیت این تیم مقابل تراکتورسازی باشند.

اخبار استقلال

نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار