ایوب اصغرخانی

پیشکسوت باشگاه استقلال گفت: دیدار فردای استقلال و تراکتورسازی بار فنی بالایی خواهد داشت و جذابیت هایش بیشتر از حاشیه هایش خواهد بود.

 

به گزارش استقلال نیوز، ایوب اصغرخانی پیشکسوت باشگاه استقلال در گفت‌وگو با خبرگزاری مهر، در خصوص دیدار پیش روی آبی پوشان مقابل تراکتورسازی در هفته هجدهم لیگ برتر صحبت هایی عنوان کرد. در ادامه متن این گفت وگو را می خوانید:

 

* دیدار استقلال و تراکتورسازی به دور از حاشیه و جنجال خواهد بود

قطعا حساس ترین و جذاب ترین بازی این هفته بین تیم های استقلال و تراکتورسازی است. دیداری که به اعتقاد من جذابیت هایش به مراتب بیشتر از حاشیه های آن خواهد بود. مطمئن هستم که این بازی تحت تاثیر بازی جنجالی هفته گذشته تراکتورسازی مقابل پرسپولیس قرار نخواهد گرفت و دو تیم دیداری به دور از جنجال و حاشیه ارائه می‌دهند. بار فنی این بازی بسیار بالا خواهد بود.

* جوان های استقلال استحقاق حضور در جام جهانی را دارند

محسن کریمی، امید نورافکن، سید مجید حسینی و سید حسین حسینی که محصول آکادمی استقلال هستند در حال حاضر ستاره‌های فوتبال ایران و از مهره‌های تاثیرگذار در استقلال هستند که همه شان در حد و اندازه تیم ملی هستند و من امیدوار هستم که این بچه‌ها در معیت تیم ملی در روسیه هم باشند چرا که استحقاق آن را دارند. 

* نباید حواس حسینی پرت رکورد شکنی شود!

در طول هفته گذشته هواداران در فضای مجازی و خیلی از رسانه‌ها روی بحث رکوردشکنی حسینی زوم کرده بودند و این موضوع می‌تواند برای این دروازه‌بان جوان ایجاد استرس کند و تمرکز او را در بازی بر هم بزند. حسینی باید این بحث رکورد شکنی را از ذهنش بیرون کرده و فقط روی بازی تمرکز کند. اگر حواس او به رکورد شکنی باشد ممکن است این موضوع به ضرر خود او و استقلال تمام شود.

اخبار استقلال

نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار