سید رضا افتخاری

مدیرعامل استقلال باشگاه گفت: جپاروف امروز در کمیته انضباطی اعلام کرد کارش عمدی نبوده، اما متأسفانه این موضوع را رسانه‌ها بزر‌گ‌نمایی کردند.

 

به گزارش استقلال نیوز، سید رضا افتخاری، مدیرعامل باشگاه استقلال  در حاشیه نشست امروز (دوشنبه) کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال برای رسیدگی به پرونده سرور جپاروف صحبت کرد. در ادامه متن این گفت و گو را مشاهده خواهید کرد:

* کار اشتباه برانکو..

صحبت‌هایی را که برانکو انجام داد، شنیدم. فکر نمی‌کنم او قصدی داشته باشد و خدای ناکرده بخواهد با این صحبت‌ها آرامش تیم ما را به هم بزند، اما آنقدر از این حرف‌ها‌ شنیده‌ایم که گوش‌مان پر است. باشگاه پرسپولیس، مربی و بازیکنانش نباید اسم می‌آوردند. به آنها توصیه می‌کنم اسم کسی را نیاورند، همان‌طور که ما حرمت نگه می‌داریم و نامی نمی‌بریم، کار برانکو اشتباه بوده و حتماً به مدیرعامل باشگاه‌شان توضیح می‌دهم که به او تذکر بدهد تا وی و عوامل تیمش در صحبت‌های‌شان دقت کنند.

* میزان آمادگی استقلال برای آسیا..

استقلال وپرسپولیس نماینده ایران در آسیا هستند و باید کمک کنیم پرقدرت در آسیا حضور پیدا کنند. ذهن‌مان نباید درگیر این مسائل باشد و باید کاری کنیم تا دو تیم پرقدرت در آسیا شرکت کنند. در ادامه بازی‌ها شرایط حساس‌تر می‌شود و امیدوارم بتوانیم رضایت تماشاگران‌مان را جلب کنیم. استقلال در چند هفته اخیر فوتبال زیبایی را به نمایش گذاشته است، اما همان‌طور که چند روز پیش گفتم، تیم ما صددرصد برای آسیا آماده‌ نیست. امروز اقداماتی صورت دادیم تا دستیار شفر امروز و فردا به تیم اضافه شود. دنبال مهاجم خارجی نیز هستیم که اگر بیاید، استقلال امسال جزو بهترین‌ها می‌شود.

* ذوب‌آهن و تراکتورسازی رسماً خواهان شهباززاده..

برای این بازیکن دو درخواست از دو باشگاه به صورت کتبی به دست ما رسیده است. اولی از باشگاه ذوب‌آهن بوده است و دومی از تراکتورسازی. من به شفر گفتم این دو باشگاه شهباززاده را می‌خواهند. شفر گفت فرصت دهید تا تصمیم بگیرم. قرار است او با شهباززاده صحبت کند تا رسماً تکلیف این بازیکن مشخص شود.

* توافق در دبی بر سر اضافه شدن ساشا به کادر فنی..

در قرارداد اولیه شفر چنین چیزی نبود که پسرش ساشا در کادر فنی استقلال باشد، اما در دبی توافق کردیم که دستیاران مدنظرش را بتواند بیاورد، با این شرط که قیمت‌ آنها مناسب باشد. به دستیاران شفر حقوقی می‌دهیم که به مربیان ایرانی داده می‌شود.

* رضایت بازیکنان از تمرینات جیری ساناک..

صددرصد تمرینات سانیاک تأثیر زیادی روی روند روبه رشد تیم داشته است. می‌توانید این موضوع را از خود بازیکنان بپرسید. ضمن اینکه مربی جامائیکایی هم خوب و باتجربه است و به زودی به کادر ما اضافه می‌شود. سرمربی باید تیمش کامل باشد تا تاکتیک‌های مورد نظر خود را پیاده کند. اگر کارها تنها روی دوش او باشد، شاید نتواند کاری انجام دهد. استقلال به لحاظ تاکتیکی عالی کار می‌کند، اما یکی دو نقطه ضعف داریم که باید برطرف شود. اولین بحث حضور فوروارد تمام‌کننده است. روز گذشته هفت ساعت با شفر جلسه داشتیم و فیلم بازی‌های چندین بازیکن را ارزیابی و یک نفر را انتخاب کردیم. باشگاه در حال مذاکره با باشگاه بازیکن مدنظر است تا بتوانیم مقدمات حضورش را فراهم کنیم. اجازه دهید فعلاً نامی از بازیکن مدنظرمان نیاوریم.

* تخصص پسر شفر..

او آنالیزور است و همه بازی‌ها را نگاه کرده و به سرمربی گزارش می‌کند. پدرش نمی‌تواند همه بازی‌ها را بررسی کند. شفر هر جا بوده، پسرش هم بوده است. اگر استقلال نتیجه بگیرد که هیچ، وگرنه خودمان پسرش را بازمی‌گردانیم.

* اظهارات جواد نکونام علیه مدیران استقلال..

نکونام تلفنی با من صحبت و بحث مطالباتش را مطرح کرد. به او گفتم صبر کنید تا به موقع اقدام کنیم. هر موقع زمانش برسد، از او دعوت کرده و مذاکره خواهیم کرد، چون تعداد طلبکاران ما زیاد است. این‌طور نیست به‌عنوان مثال با مجید غلام‌نژاد توافق کنیم و با نکونام توافقی نشود. همان‌طور که گفتم تعداد طلبکاران زیاد است و همه را در نوبت گذاشته‌ایم و یک به یک توافق خواهیم کرد. پیش از اینکه به AFC بروند، از دو سال پیش شروع به پرداخت بدهی‌ها کردم. در برنامه‌های ما هست که بقیه بدهی‌ها را بدهیم و باشگاه را از داشتن بدهی پاک کنیم. کار اصلی ما هنوز آغاز نشده و تمام وقت من را این چیزها گرفته است. اگر این مشکلات حل شود، خواهید دید استقلال چه تیمی می‌شود.

* کشور میزبان در بازی های لیگ قهرمانان آسیا..

الهلال عربستان کشور کویت را برای میزبانی از ما انتخاب کرده است. ما گفته‌ایم که بازی ما باید در ایران باشد، اما اگر به هر دلیلی این اتفاق نیفتاد و زور فدراسیون فوتبال ایران نرسید، ترکمنستان را به‌عنوان کشور میزبان اعلام خواهیم کرد و پیشنهاد می‌دهیم. اخیراً هم گفته‌ام که به AFC نامه زده و موضوع را اعلام کنند.

اخبار استقلال

نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار