سرور جپاروف

رای کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال در مورد هافبک ازبکستانی تیم فوتبال استقلال صادر شد.

 

به گزارش استقلال نیوز، کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال امروز رای خود را در مورد پرونده سرور جپاروف هافبک ملی پوش استقلال صادر کرد و بر این اساس بازیکن ازبکستانی آبی پوشان یک جلسه از همراهی تیمش محروم شده است. بنابراین جپاروف در دیدار استقلال و سایپا درهفته نوزدهم لیگ برتر غایب خواهد بود.  

سرور جپاروف امروز بعد از تمرین امروز استقلال به همراه سید رضا افتخاری مدیرعامل، جواد قراب عضو هیات مدیره و نصرالله عبداللهی سرپرست تیم فوتبال استقلال برای ادای توضیحات درباره صحنه مورد نظر در دیدار با استقلال خوزستان در جلسه کمیته انضباطی شرکت کرد و توضیحات لازم را درباره این موضوع مطرح کرد.

هافبک ازبکستانی استقلال در این جلسه توضیحات کامل را به مسئولان محترم کمیته انضباطی ارائه کرد و درباره غیر عمدی بودن این اتفاق و علت وقوع آن صحبت کرد.

نصرالله عبداللهی سرپرست تیم فوتبال استقلال در باره این جلسه گفت: من فقط آمدم تا بگویم در این سال ها با خارجی های زیادی کار کرده ام اما جپاروف بچه صادق و خوش اخلاقی است. من هرچه می دانستم گفتم و حالا اعضای کمیته انضباطی می نشینند و تصمیم می گیرند.

 

اخبار استقلال

نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار