محسن گروسی

پیشکسوت باشگاه استقلال گفت: در لیگ قهرمانان آسیا باید آنقدر مهره داشته باشیم تا در صورت محرومیت و یا مصدومیت بازیکنانمان دچار دردسر و مشکل نشویم.

 

به گزارش استقلال نیوز، محسن گروسی پیشکسوت باشگاه استقلال در گفت‌وگو با خبرگزاری مهر، در خصوص دیدار استقلال و سایپا در هفته نوزدهم رقابت‌های لیگ برتر، غیبت جپاروف، لزوم خرید یک مهاجم ششدانگ و تدارکات لازم براب حضور قدرتمند در لیگ قهرمانان آسیا صحبت هایی کرد که در ادامه می خوانید:

* استقلال و سایپا از بازیکنان توانمندی بهره می برند

جدا از حساسیت‌های جدولی، بازی استقلال و سایپا می‌تواند یکی از بازی‌های خوب و با کیفیت هفته نوزدهم باشد. هر دو تیم از بازیکنان توانمندی بهره می‌برند که اتکا بر اصول تاکتیکی در دستور کار آنها است.

* نبود جپاروف تنها نگرانی استقلال مقابل سایپا است

تنها نگرانی برای استقلال غیبت سرور جپاروف است. در بازی مقابل تراکتورسازی نقش مهم جپاروف مشخص شد. یعنی درست روزی که نبود. خلاء این بازیکن با تجربه که نقش مهمی در نظم دادن به تاکتیک‌های تهاجمی آبی پوشان دارد در تبریز به چشم آمد.

* امیدوارم یک مهاجم ششدانگ به استقلال اضافه شود

روند حرکتی استقلال چند هفته‌ای است که خوب شده و انتظار می‌رود این روند بهتر از این هم بشود. البته این تیم به یک مهاجم دیگر نیاز دارد و من امیدوارم در فرصتی که به انتهای نقل و انتقالات باقی مانده باشگاه بتواند یک مهاجم ششدانگ را به تیم اضافه کند.

* موجودی حال حاضر استقلال برای آسیا کفاف نمی دهد

مشکل گلزنی استقلال تاحدودی حل شده، البته الان بچه‌ها در لیگ خوب گل می‌زنند، اما نباید فراموش کنیم که تا چندی دیگر باید در لیگ قهرمانان آسیا حضور داشته باشیم و این موجودی برای آن بازی ها کفاف نمی‌دهد. رویارویی با تیم‌های مثل العین و الهلال تدارکی به مراتب بیشتر از این می‌طلبد.

* برای لیگ آسیا باید آنقدر مهره داشته باشیم که نگران محروم و مصدومانمان نباشیم!

فصل گذشته هم دیدیم استقلال درست وقتی عنان کار را باخت که مهره‌های کلیدی مثل امید ابراهیمی، امید نورافکن، فرشید باقری و... را به صورت همزمان مقابل العین از دست داد. برای لیگ آسیا باید آنقدر مهره داشته باشیم که در روزهای حساس و در بازی‌های بزرگ نگران محرومیت و مصدومیت یکی دو بازیکن نباشیم.

اخبار استقلال

نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار