ترکیب استقلال مقابل سایپا

ترکیب استقلال تهران برای دیدار مقابل سایپا در هفته نوزدهم لیگ برتر فوتبال کشور اعلام شد.

 

به گزارش استقلال نیوز، بازیکنان منتخب کادر فنی تیم فوتبال استقلال برای دیدار مقابل سایپا از بازی های هفته نوزدهم لیگ برتر به شرح زیر خواهد بود:

سید حسین حسینی، سید مجید حسینی، روزبه چشمی، وریا غفوری، امید نورافکن، فرشید باقری، فرشید اسماعیلی، امید ابراهیمی، داریوش شجاعیان، محسن کریمی، علی قربانی

شماتیک ترکیب استقلال مقابل سایپا

در دیدار امروز، وینفرید شفر ترکیب دفاعی استقلال را به روال همیشگی خود برگرداند و تنها تغییری که در ترکیب همیشگی استقلال ایجاد کرد، جایگزینی فرشید اسماعیلی به جای جپاروف محروم است.

* سید حسین حسینی رکوردداربسته نگه داشتن دروازه در تاریخ لیگ برتر، امروز هم به دنبال رکورد شکنی جدیدی خواهد بود و اگر تا دقیقه 55 گلی دریافت نکن رکورد طولانی ترین مدت بسته نگه داشتن دروازه در تاریخ فوتبال ایران را خواهد شکست. با آرزوی موفقیت برای سید حسین حسینی عزیز.

** بعد از یک هفته، دوباره ترکیب دفاعی استقلال به روال همیشگی برگشت. روزبه چشمی که دیدار هفته گذشته برابر تراکتورسازی را به دلیل محرومیت از دست داد، دوباره به قلب دفاع استقلال برگشت تا جایگزین پژمان منتظری شود. امید نورافکن هم که هفته گذشته از سمت چپ خط دفاع به پست هافبک میانی رفته بود تا خلا جپاروف و فرشید باقری را پر کند، در این دیدار به دفاع چپ برگشت. سید مجید حسینی و وریا غفوری دیگر نفرات خط دفاعی استقلال در این دیدار خواهند بود.

*** فرشید باقری بعد از برطرف شدن کامل مصدومیتش، مقابل سایپا از ابتدا بازی خواهد کرد تا در کنار امید ابراهیمی، داریوش شجاعیان و فرشید اسماعیلی که در این دیدار جایگزین سرور جپاروف شده است، ترکیب 4 نفره خط هافبک استقلال را تشکیل دهند.

**** علی قربانی و محسن کریمی دو مهره قابل اعتماد شفر در خط حمله این روزهای استقلال، در این دیدار هم زوج هجومی استقلال را تشکیل می دهند. به نظر می رسد سرمربی آلمانی استقلال به سجاد شهباززاده اعتقادی نداشته باشد و جدایی او از استقلال تا حدود زیادی حتمی خواهد بود.

 

اخبار استقلال

نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار