حواشی بازی استقلال و سایپا در حالی که دیدار تیم های استقلال و سایپا آغاز شده است ترافیک سنگین اطراف ورزشگاه وجود دارد.

 

به گزارش استقلال نیوز، دو تیم استقلال تهران و سایپا در چارچوب رقابت‌های لیگ برتر در هفته نوزدهم از ساعت ۱۶:۳۵ دقیقه در ورزشگاه آزادی برگزار خواهد شد.

 در ادامه حواشی این دیدار را مشاهده خواهید کرد:

* با توجه به اینکه دیدار دو تیم استقلال و سایپا، هنوز آغاز نشده است رفته به رفته به تعداد هواداران استقلال افزوده می‌شود و هواداران استقلال با شعار استقلال ای قهرمان، در حال رفتن به ورزشگاه هستند.

* در محوطه ورزشگاه آزادی ترافیک نیمه‌سنگینی مقابل درب‌های پارکینگ مجموعه ورزشی آزادی حکمفرماست و هواداران در حال رفتن به ورزشگاه آزادی هستند.

* پارکینگ شماره ۲ و ۳ ورزشگاه آزادی تکمیل است و مأموران حراست، هواداران استقلال را راهنمایی می‌کنند که به درب‌های دیگر مجموعه ورزشگاه آزادی مراجعه کنند.

* با توجه به اینکه دیدار پرسپولیس و سیاه‌جامگان یک ساعت زودتر آغاز شده، هواداران استقلال با وجود اسکوربوردی که در محوطه مجموعه ورزشگاه آزادی قرار دارد، در حال دیدن دیدار دو تیم پرسپولیس و سیاه‌جامگان هستند.

حواشی بازی استقلال و سایپا

* هوادران استقلال بنری برای توهین نکردن به حریفان به ورزشگاه آورده بودند که شعار جالبی روی آن نوشته شده بود.

* همچنین رجبی پیشکسوت باشگاه استقلال تهران بعد از ورود به ورزشگاه آزادی با هواداران استقلال خوش‌وبش کرد و امیدواری داد که استقلال می‌تواند مقابل سایپا به پیروزی برسد.

* پژمان منتظری از سوی هواداران استقلال تشویق ویژه‌ای شد و هواداران استقلال تولد او را تبریک گفتند.

* یکی دیگر از اتفاقات عجیب در مسابقه امروز این است که یکی از سکوهای ورزشگاه آزادی خالی بود و اجازه حضور تماشاگران برای نشستن روی این سکوها به آنها داده نمی‌شد که در نهایت با مجوز این سکوها باز و تماشاگران در آن مستقر شدند. * در جریان همین اتفاقات بود که یکی از تماشاگران با ماموران حاضر در ورزشگاه درگیر و در نهایت این تماشاگر توسط ماموران حاضر در ورزشگاه حاضر شد.

* هواداران تیم استقلال در حین گرم کردن دو تیم آرش رضاوند بازیکن سایپا را با لقب آرش استقلالی تشویق کردند.

* روی نیمکت تیم استقلال سیدمهدی رحمتی، خسرو حیدری، جابر انصاری، آرمین سهرابیان، مهدی قائدی ، میلاد زکی‌پور، پژمان منتظری و بهنام برزای نشسته‌اند ضمن آنکه روی نیمکت سایپا احمد مهدی‌زاده، علی شجاعی، طاها شریعتی، رضا جعفری، حامد شیری، حسین کامیاب، محمد سلطانی‌مهر، محمد عباس‌زاده و محمداکبر منادی نشسته‌ا ند.

* وینفرید شفر سرمربی تیم استقلال، سجاد شهباززاده را از فهرست 18 نفره آبی‌پوشان خط زد.

* هنگامی که محمد عباس زاده در بین بازیکنان ذخیره سایپا قصد حضور در رختکن را داشت مشغول خوش و بش با بازیکنان ذخیره استقلال بود که هواداران استقلال نسبت به این موضوع واکنش نشان دادند و این بازیکن را هو کردند. این بازیکن زننده تک گل سایپا در دیدار رفت این تیم مقابل استقلال بود که بعد از گل پشتک‌های عجیبی زد و در ورزشگاه تختی حواشی بسیار زیاد بین این بازیکن و هواداران استقلال به وجود آمده بود.

اخبار استقلال

نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار