استقلال و سایپا

در هفته نوزدهم لیگ برتر و در روز رکوردشکنی سید حسین حسینی، دو تیم استقلال تهران و سایپا در ورزشگاه آزادی به تساوی رسیدند.

 

به گزارش استقلال نیوز، تیم های استقلال تهران و سایپا از هفته نوزدهم لیگ برتر از ساعت 16:35 امروز در ورزشگاه آزادی به مصاف هم رفتند که در پایان به تساوی یک بر یک رضایت دادند. تک گل آبی پوشان را داریوش شجاعیان در دقیقه 23 و گل تساوی بخش شاگردان دایی را رضا اسدی در دقیقه 85 به ثمر رساند.

استقلال و سایپا

قضاوت این دیدار را موعود بنیادی فر بر عهده داشت.

نکته جالب توجه این دیدار رکورد شکنی تاریخی سید حسین حسینی، دروازبان استقلال بود که به رکورد 873 دقیقه بسته نگه داشتن دروازه در تاریخ فوتبال ایران رسید. او برای رسیدن به این عنوان رکورد 837 دقیقه ای شادروان ناصر حجازی را شکست.

 استقلال و سایپا

ترکیب استقلال: سید حسین حسینی، مجید حسینی، روزبه چشمی، امید نورافکن، وریا غفوری، فرشید باقری، امید ابراهیمی، فرشید اسماعیلی(جابر انصاری 65)، داریوش شجاعیان(پژمان منتظری 76)، محسن کریمی(خسرو حیدری 46) و علی قربانی

ترکیب سایپا: حامد فلاح‌زاده، رضا علیاری، روزبه شاه‌علیدوست، محمد دانشگر، آرش رضاوند، مهدی ترابی، علی قلی‌زاده، رضا اسدی، امید خالدی، آرمان رمضانی، محمد سلیمانی‌(محمد عباس‌زاده 38)

نیمه اول

دقیقه 2: شوت علی قلی زاده را دروازه بان تیم استقلال به خوبی مهار کرد.

دقیقه 9: خطای محمد سلیمانی روی محسن کریمی بازیکن استقلال این تیم را صاحب یک ضربه کاشته پشت محوطه جریمه کرد.

دقیقه 10: ضربه کاشته استقلال را امید ابراهیمی زد که مدافعان توپ را برگشت دادند و یک ضد حمله برای سایپا رقم خود و در نهایت شوت علی قلی زاده از بالای دروازه استقلال به اوت رفت.

دقیقه 11: خطای شاه علیدوست روی محسن کریمی یک ضربه کاشته دیگر را نصیب شاگردان شفر کرد.این ضربه کاشته را حامد فلاح زاده دروازه بان سایپا مهار کرد.

دقیقه 14: سید حسین حسینی با بسته نگه داشتن دروازه اش رکورد 802 دقیقه ای عابدزاده را شکست.

 

استقلال و سایپا

استقلال و سایپا

استقلال و سایپا

دقیقه 23: ارسال بازیکن استقلال در محوطه جریمه در نهایت به درایوش شجاعیان رسید و ضربه سر او را دروازه بان دفع کرد و توپ برگشتی را همین بازیکن با یک ضربه پا تبدیل به گل اول آبی پوشان کرد. 

 

استقلال و سایپا

دقیقه28: تکل خشن علی قلی زاده روی فرشید اسماعیلی بازیکن استقلال باعث شد که بازیکن سایپا یک کارت زرد بگیرد.

دقیقه 29: ارسال شجاعیان از جلوی دروازه سایپا عبور کرد و در نهایت توپ به ابراهیمی رسید که شوت هافبک استقلال با اختلاف کمی از کنار دروازه سایپا به اوت رفت.

دقیقه 37: دایی اولین تعویضش را انجام داد و محمد عباس زاده را به جای محمد سلیمانی اصل وارد میدان کرد.

دقیقه 38: ضربه کرنر سایپا روی سر آرمان رمضانی فرود آمد و ضربه این بازیکن از بالای دروازه استقلال به اوت رفت.

دقیقه 40: ضربه کاشته فرشید اسماعیلی را مدافعان سایپا به کرنر فرستادند. ضربه کرنر را شجاعیان زد که توپ روی سر فرشید باقری فرودآمد و ضربه این بازیکن از کنار دروازه به اوت رفت.

دقیقه 43: ضربه کاشته سایپا را ترابی روی دروازه فرستاد که توپ روی سر رضا علیاری فرود آمد که ضربه این بازیکن با اختلاف کمی از کنار دروازه استقلال به اوت رفت.

دقیقه 44: یک فرصت گلزنی دیگر برای سایپا ایجاد شد و توپ در محوطه جریمه به رمضانی رسید که ضربه سر این بازیکن از بالای دروازه استقلال به اوت رفت.

نیمه دوم

دقیقه 51: ضربه ایستگاهی مهدی ترابی پس از برخورد به تیر دروازه به سر سیدحسین حسینی برخورد کرد و راهی کرنر شد.

دقیقه 51: فرشید باقری از داور مسابقه کارت زرد گرفت.

دقیقه 59: فرشید اسماعیلی در محوطه جریمه صاحب توپ شد که پس از چرخش شوتی را به سمت دروازه سایپا زد و توپ با اختلاف بسیار کمی به اوت رفت.

استقلال و سایپا

دقیقه 64: روزبه شاه‌علیدوست با شوتی قصد باز کردن دروازه استقلال را داشت که حسینی موفق به مهار توپ شد.

دقیقه 71: محمد عباس‌زاده روی ارسال از روی ضربه ایستگاهی ضربه سر خوبی به توپ زد که توپ به زیر طاق دروازه برخورد کرد و به بیرون آمد.

دقیقه 72: امید نورافکن یکی دیگر از بازیکنان حاضر در زمین بود که با کارت زرد داور جریمه شد.

دقیقه 73: علی قلی‌زاده با حسینی در موقعیت تک به تک قرار گرفت که دروازه‌بان استقلال این بار موفق به دفع توپ شد.

دقیقه 85: مهدی ترابی از روی نقطه کرنر ارسالی روی دروازه استقلال انجام داد که رضا اسدی موفق شد توپ را با یک ضربه سر تبدیل به گل کند.

استقلال و سایپا

دقیقه 1+90: استقلالی‌ها برای به ثمر رساندن گل دوم خود تلاش زیادی انجام دادند که فلاح‌زاده در نهایت توپ را در اختیار گرفت.

دقیقه 5+90: روزبه شاه‌علیدوست، کاپیتان سایپا با کارت داور جریمه شد.

دقیقه 6+90: ارسال خسرو حیدری به داخل محوطه جریمه کنترل خوب علی قربانی را به دنبال داشت، اما ضربه نهایی او با بدشانسی از کنار دروازه به بیرون رفت.

دقیقه 6+90: سوت پایان بازی و تساوی یک بر یک استقلال مقابل سایپا.

به گزارش استقلال نیوز، در حالیکه استقلال به شدت در خط حمله با فقدان یک مهاجم ششدانگ و سطح بالا روبرو است و این نقیصه در دیدار امروز و مخصوصا" در آخرین دقیقه بازی که قربانی موقعیت تک به تک و صد در صد گل را به راحتی آب خوردن از دست داد، به خوبی به چشم آمد، اما گویا مدیران استقلال هنوز در خواب خوش قرار دارند و خبری از مهاجم یا مهاجمان مد نظر شفر نیست! یک مهاجم گلزن و ایده آل از تک فرصت ها استفاده می کند و نتیجه یک دیدار را مشخص می کند، همان چیزی که استقلال که همواره مهاجمان بزرگی چون فرهاد مجیدی، آرش برهانی، رضا عنایتی و.. را داشت، امروز از آن بی بهره است.

بهتر نیست مدیران نامدیر باشگاه استقلال به جای کینه توزی و دشمنی با بزرگانی چون مجتبی جباری، به فکر باشگاه داری و برطرف کردن ضعف های تیم باشند؟ فصل نقل و انتقالات و بهتر بگوییم نیم فصل دوم لیگ برتر در حال به پایان رسیدن است، اما هنوز خبری از بازیکن جدید نیست! این شائبه پیش می آید حال که تیم دوم پایتخت از خرید بازیکن محروم است، از پاستور دستور آمده استقلال هم حق خرید بازیکن را ندارد!

در پایان ضمن تبریک به سید حسین حسینی برای ثبت رکورد خارق العاده 873 دقیقه ای بسته نگه داشتن دروازه در تاریخ فوتبال ایران، امیدواریم با گلی که در این دیدار دریافت کردیم، تب رکورد شکنی و سایه سنگین آن از روی بازیکنان برداشته شود و از دیدارهای بعدی آبی پوشان فقط برای پیروزی و بدون استرس بازی کنند.

استقلال و سایپا

استقلال و سایپا

استقلال و سایپا

استقلال و سایپا

استقلال و سایپا

استقلال و سایپا

استقلال و سایپا

 

 

اخبار استقلال

نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار