حواشی استقلال و سایپا

هواداران استقلال به شدت علیه علی قربانی شعار داده و خواهان جدا شدن این بازیکن از تیم آبی‌پوشان شدند.

 

به گزارش استقلال نیوز، در هفته نوزدهم لیگ برتر در ورزشگاه آزادی، تیم فوتبال استقلال تهران و سایپا به مصاف هم رفتند که این بازی با تساوی به پایان رسید.

در ادامه حواشی این دیدار را مشاهده خواهید کرد:

شفر در اقدامی جالب و عجیب هنگامی که موعود بنیانی‌فر سوت پایان نیمه اول را به صدا درآورد به سمت آنها رفت و بعد از اینکه با تک تک اعضای داوری دست داد آنها را تا خروج از زمین همراهی کرد.

* تمامی بازیکنان نیمکت‌نشین تیم سایپا در بین دونیمه مشغول گرم کردن هستند.

* اوسیانو کروز به همراه مارکار آقاجانیان و تیم فنی کی‌روش در جایگاه ویژه ورزشگاه آزادی مسابقه دو تیم را تماشا می‌کنند.

* خسرو حیدری که در دقایق پایانی به جای محسن کریمی وارد زمین شد در بین دو نیمه به همراه مهدی قائدی و میلاد زکی‌پور به گرم کردن پرداخت. کریمی به علت آسیب‌دیدگی جای خود را به حیدری داد.

* دقیقه 57 مسابقه و هنگامی که سیدحسین حسینی رکورددار جدید فوتبال ایران شد به علت آسیب ‌دیدگی این بازیکن شفر از مهدی رحمتی خواست تا خودش را برای گرم کردن آماده کند که دروازه‌بان استقلال این کار را انجام داد اما در نهایت حسینی به زمین برگشت.

* گوینده ورزشگاه تعداد تماشاگران حاضر در استادیوم را 33 هزار نفر اعلام کرد.

* آرش رضاوند که گفته می‌شود فصل آینده در استقلال بازی خواهد کرد، به سمت نیمکت آبی‌پوشان رفت و با بازیکنان این تیم خوش و بش کرد.

* سرمربی استقلال نسبت به قضاوت موعود بنیادی‌فر معترض بود و بارها اعتراضش را به داور چهارم نشان داد.

* امید نورافکن که دوبار اشتباهاتش می‌توانست منجر به گلزنی سایپا شود، مورد اعتراض شفر قرار گرفت.

* در دقایق پایانی استقلال و سایپا در نیمه اول اتفاقات جالبی افتاد در حالی که دو بازیکن استقلال مصدم شده و روی زمین افتاده بودند یکی از بازیکنان این تیم قصد داشت توپ را به بیرون بزند اما علی دایی با حرکات دستش به او اشاره کرد بازیکن تیمش این کار را انجام ندهد و به بازی ادامه دهد. این اتفاق باعث ناراحتی هواداران استقلال و بازیکنان این تیم شد و آنها علیه علی دایی شعار دادند.

* شفر که از رفتار دایی به خاطر عدم رعایت بازی جوانمردانه ناراحت شده بود، برای دایی شروع به دست زدن کرد.

* در دقیقه 90 + 5 علی قربانی در موقعیت تک به تک فرصت گلزنی مقابل سایپا را از دست داد تا آه از نهاد هواداران این تیم بلند شود. بعد از این اتفاق تماشاگران به شدت نسبت به علی قربانی موضع گرفته و شعار دادند (قربانی حیا کن استقلال رو رها کن).

* هنگامی که شعارها به اوج رسید مهاجم استقلال با چهره‌ای گریان به سمت رختکن رفت و در این لحظه مهدی رحمتی به سمت مهاجم استقلال رفت و به او دلداری داد. در ادامه بازیکنان استقلال قربانی را از مقابل تونلی که برای ورود به رختکن تهیه شده با اسکورت‌شان عبور داده تا وی از پرتاب اشیا در امان بماند.اتفاق آخر بازی موجب شد تا بازیکنان سایپا به قربانی دلداری داده و با مهاجم استقلال به نوعی همدردی کنند.

 

اخبار استقلال

نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار