وینفرید شفر

سرمربی استقلال در نشست خبری بعد از دیدار مقابل سایپا گفت: ترجیح می دهم روبروی بازیکنانم بنشینم و صحبت کنم تا اینکه آن ها درباره عملکردشان صحبت هایم را در روزنامه ها بخوانند. 

 

به گزارش استقلال نیوز، وینفرید شفر سرمربی تیم استقلال پس از تساوی یک بر یک امروز(جمعه) مقابل سایپا در هفته نوزدهم رقابت های لیگ برتر در اتاق کنفرانس ورزشگاه آزادی تهران گفت: بازی کردیم و گل خوردیم و طبیعی بود که تا آخر فصل نمی‌توانستیم بدون گل خوردن بازی‌هایمان را ادامه بدهیم.

* اگر ضربه قربانی گل می‌شد، همه خوشحال می‌شدیم

در دقایق آخر یک موقعیت عالی گل داشتیم که اگر گل می شد همه خوشحال می‌شدند. دیدم که بازیکنانم کمی ناراحتند گفتم برای چه ناراحتید؟ بازی خوبی انجام دادیم و در این بازی چند بازیکن ازجمله سرور جباروف و... را نداشتیم.

* جای جباروف خالی بود

به علی قربانی گفتم بهترین گلت را به زودی می‌زنی. او در این بازی هم خیلی تلاش کرد. بازی سختی بود؛ از دقیقه اول مسابقه مشخص بود که بازی سختی داریم. ما در این موقعیت سرور جباروف را نیاز داریم و در بازی بعدی دوباره او را به خدمت می‌گیریم.

* از تعویض‌هایتان راضی بودید یا نه؟

بله، راضی بودم البته اگر امکان داشت جباروف را به داخل زمین می‌فرستادم که او را روی نیمکت نداشتیم. با توجه به داشته‌‌هایمان کار کردیم و باید ببینیم چه کاری باید انجام بدهیم. در جای جباروف کسی را نداشتیم. شانس‌های گل زیادی هم به دست آوردیم. هم با داریوش شجاعیان و هم بدون او شانس گلزنی داشتیم.

* چقدر به بازیکنان امید استقلال بها می‌دهید؟

ما فردا یک بازی دوستان با تیم منتخب آکادمی باشگاه داریم بازیکنان ذخیره و آنهایی که در این بازی کمتر بازی کردند فردا به میدان می‌روند روی این بازی‌ها حساب می‌کنیم تا ببینیم کدام جوان‌ها می‌توانند بهتر به ما کمک کنند.

* بازی استقلال تحت تأثیر رکوردشکنی حسینی قرار گرفت و خوب بازی نکرد؟

شما بازی را کامل دیدید؟! وقتی بازیکنی مثل جباروف را ندارید در خط جلو خیلی توپ‌های ما برمی‌گردد، شما از عملکرد ما راضی نبودید ولی من می‌گویم در بالاترین سطح بازی کردیم.

* ازعملکرد مدافعانش در این بازی راضی بودید یا نه؟

درباره عملکرد بازیکنانم اگر بخواهم دقیق صحبت کنم به صورت چهره به چهره با خودشان حرف می‌زنم و نمی‌خواهم رسانه‌ها بدانند که نظرم در مورد بازیکنان چیست. فکر می‌کنم دروازه‌بان ما و دروازه‌بان پرسپولیس در ایران بهترین هستند.

* شعار هواداران استقلال علیه علی قربانی؟

حتما شما در جریان هستید که همه بازیکنان استقلال عاشق این تیم هستند و با صد در صد توان خود برای این تیم بازی می‌کنند. من به علی گفتم که او یکی از گل‌های زیبای سال را به ثمر می‌رساند. وقتی برنده می‌شویم دوستان زیادی داریم اما وقتی برنده نمی‌شویم فقط دوستان خوب داریم. وقتی علی از رختکن در حال بیرون آمدن بود به او گفتم که همه اعضای تیم پشتیبان تو هستند.

* باید کمک کنید تا قربانی برگردد، باجو هم پنالتی را به آسمان کوبید

در جام جهانی ۱۹۹۴ دیدید که روبرتو باجو که از بهترین بازیکنان جهان بود پنالتی‌اش را به آسمان زد. فوتبال همین است. باید کمک کنیم تا علی برگردد. همه اعضای باشگاه پشتیبان او هستند و از علی حمایت می‌کنند. شاید هواداران هم به خاطر احساسی بودن حرفی زده باشند اما فردا که احساسات آنها فروکش پیدا کند می‌گویند که قربانی بازیکن خوب تیم ماست و گلش‌های خوبی هم زده است.

* صحبت‌های همتایتان در پرسپولیس؟

لزومی ندارد اینجا درباره سرمربی پرسپولیس حرف بزنم. دوستان خوبی اینجا(سالن نشست خبری) نشسته‌اند و باید درباره بازی خودمان حرف بزنیم نه درباره برانکو.

 

اخبار استقلال

دیدگاه‌ها  
بهنام
+2 #1 بهنام 1396-10-22 20:55
به نظرم استقلال مقابل تیمهای بزرگ مشکل دارد۲تساوی با۲تیم حاضردرنیمه اول جدول این مشخص میکنه ازوقتی شفرامدباتیمهای ضعیف بازی داشته وازاین به بعدمشخص میشود کارکردشفرچگونه هست ازحق نگذریم خداروشکرکه امروزبازی مساوی شدواستقلال نباخت یعنی نبود یک جپارف تااین حددرتاکتیک تیم تاثیرمنفی داره پس کارتیمی که وظیفه مربی است بادهوا
نقل قول کردن
مسعود عشق اس اس
0 #2 مسعود عشق اس اس 1396-10-23 01:14
سلام بنظر من استقلال راحت باید سایپا رو شکست میداد ولی اسیر اشتباهات فردی بازیکنان شد و کمی استرس و فشار روانی نامعلوم مزید بر علت بود تا آن طراوت و جنگندگی بازیهای قبل دیده نشود..
واقعا بد موقعی به تعطیلات خوردیم و اون روند هجومی و فرم حیرت انگیز چند بازی گذشته دچار وقفه شد.البته امروز هم در مجموع استقلال سرتر از حریف بود و اگر مهاجمان بخصوص علی قربانی قدر فرصتها رو میدونست الان برنده ما بودیم.متاسفانه چند بازیکن هستند که ابدا در حد استقلال نیستند از جمله همین قربانی یا جابر انصاری(هر دو با اخلاق هستند) اما هیج خاصیت فنی جز پر کردن لیست برای اس اس ندارند.
متاسفانه سجاد هم از دوران اوجش فاصله داره ضمنا بازی هم بهش نرسیده که خودش نشون بده! سوالی که پیش میاد اینکه چرا شفر با اصرار زیاد بهنام برزای تکنیکی رو برگردوند ولی به نیمکت چسبوند؟؟یا اینکه چرا مهدی قایدی بسیار با استعداد و باانگیزه سکو نشین شده است؟؟
پس نقش آقایان کمیته فنی در باشگاه بزرگ استقلال چیست آیا نباید در جلسات فنی به شفر و پسرش تذکرات مهم داده شود؟؟افتخاری خان فقط به به و چه چه میخواد؟لیست آسیایی چی شد؟؟آیا مهاجم گلزن حرفه ای جلوی الهلال نمیخوایم؟؟
در بازی امروز بیشتر از ده پانزده تا پاس رو به عقب بی مورد و الکی داده شد که در نهایت یکی از همین پاسهای اشتباه بوسیله پژمان به گل سایپا منجر شد،وگرنه سایپا تا صبح هم گل بزن نبود.دلیل اینهمه پاس رو به عقب بی مورد و غیر ضروری هنگام مالکیت توپ چیست؟؟شفر باید جواب کمیته فنی و هواداران را بدهد..
امید نورافکن هم شوربختانه هنوز داره رویای بلژیک رو میبینه و چندتا اشتباه وحشتناک داشت که شانس آوردیم.یه نفر باید این بچه رو از توهم بیاره بیرون و تعصب به پیراهن مقدس آبی رو بهش یادآوری کند..اینجا استقلال بزرگ است تفریحگاه و فرودگاه نیست...
عشق است استقلال قهرمان
نقل قول کردن
نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار