بهتاش فریبا

پیشکسوت تیم استقلال گفت: بهتر بود در دفاع میانی تغییر ایجاد نمی شد، بازیکنان تعویضی نتوانستند شرایط را به نفع استقلال عوض کنند.

 

به گزارش استقلال نیوز، بهتاش فریبا  پیشکسوت استقلال  در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری ایسنا، در خصوص شرایط استقلال و بازی با سایپا صحبت‌هایی انجام داد. در ائامه متن این گفت وگو را می‌خوانید:

* مصاف استقلال و سایپا که با تساوی یک بر یک به پایان رسید؟

در این بازی استقلال بازی را نه خوب شروع کرد، نه خوب ادامه داد و نه خوب تمام کرد. استقلال حدود ۲۰ دقیقه بازی را در اختیار داشت و در همان دقایق گل هم زد. به نظر شرایط به شکلی پیش رفت که سایپا از دقیقه ۵۰ به بعد خودش را به استقلال تحمیل کرد. تعویض‌های استقلال که به هر دلیلی از جمله مصدومیت رخ داد هم روند حریف را متوقف نکرد. سه بازیکن استقلال یعنی کریمی، اسماعیلی و شجاعیان بازیکنان نفوذی بودند که تا وقتی در زمین بودند مدافعان سایپا چندان جرات نفوذ نداشتند. طبیعی بود که با خروج آنها این روند ادامه پیدا نکند. نفرات جدیدی که به میدان آمدند نتوانستند شرایط را عوض کنند. شاید بهتر بود جابه‌جایی در مدافعان میانی صورت نگیرد. در دنیا هم تغییر در دفاع میانی کم رخ می‌دهد. شاید بهتر بود هافبک اضافه می‌شد و چشمی در همان میانه دفاع می‌ماند. در کل تعویض هم هندوانه در بسته است و یک روز خوب است و یک روز هم جواب نمی‌دهد. در کل بازی‌های سخت استقلال آغاز شده و معتقدم در مقابل سایپا، نبود جپارف هم به تیم ضربه زد. او نبض بازی دستش است و می‌تواند تیم را جلو ببرد یا بازی را کند کند.

* نظرتان راجع به رکوردشکنی حسینی چیست؟

پیش از هرچیز رکوردشکنی او را تبریک می‌گویم. حسینی باید بداند که این اتفاق افتاد و تمام شد. او باید از این به بعد به دنبال بهتر شدن باشد. او انگیزه و توانایی لازم را دارد. او با چند بازی بین المللی می‌تواند در جام‌جهانی هم بازی کند. او باید از تجربیات رحمتی استفاده کند. رحمتی به او خیلی کمک می‌کند و این مساله روی حسینی خیلی تاثیر داشته است.

* علی قربانی ، حمایت رحمتی و چند بازیکن استقلال و حمله هواداران به حامیان قربانی؟

این کارها، کارهای بدی است. قربانی گل‌های حساسی برای ما زده است. پارسال گل دوم به پرسپولیس را او زد. گاهی اوقات پیش می‌آید که مهاجم نتواند از فرصت‌ها استفاده کند. شاید اگر بازی یک بر صفر بود این توپ این همه دیده نمی‌شد. به هرحال هواداران برد می‌خواهند. با این‌حال هواداران یادشان باشد که قربانی برای استقلال زحمت کشیده است. او بازیکن بسیار خوش اخلاقی است و حمایت سایر بازیکنان از او به همین دلیل است.

* جدایی شهباززاده؟

شهباززاده در استقلال شرایطش خوب شده بود و در بازی دور رفت مقابل تراکتور هم عالی بود ولی مصدومیت بد موقع برایش دردسر ساز شد. امیدوارم در ادامه موفق باشد.

اخبار استقلال

نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار