مجید نامجو مطلق

پیشکسوت باشگاه استقلال گفت: تفکر کادرفنی  و تعویض ها در این دیدار برای حفظ نتیجه بود اما تعویض ها نتیجه معکوس داشت.

 

به گزارش استقلال نیوز، مجید نامجو مطلق پیشکسوت باشگاه استقلال در گفت‌وگو با خبرگزاری تسنیم، در خصوص تساوی استقلال مقابل سایپا صحبت های را عنوان کرد. در ادامه متن این گفت و گو را می خوانید:

* تساوی یک بر یک استقلال مقابل سایپا؟

بازی خوبی را شاهد بودیم، از این جهت که سایپا تیم بسیار خوبی بود و یکی از بهترین بازی‌های خود را در این فصل به نمایش گذاشت. استقلال روند رو به رشدی از نظر فنی و امتیاز گرفتن داشت و در دیدارهای گذشته خوب و منطقی بازی می‌کرد. در این بازی اما، نیمه اول پایاپای بود. استقلال در نیمه دوم به خاطر شرایط بازی و اینکه خیلی زود به فکر حفظ نتیجه افتاد، تعویض‌هایی انجام داد تا بازی را کنترل کند، اما این تعویض‌ها نتیجه معکوس داشت.

* خط هافبک اقتدار گذشته را نداشت

استقلال در بازی‌های قبلی با میدان‌داری و گرفتن نبض بازی، موج دوم حمله را انجام می‌داد و به گل می‌رسید. برابر سایپا اقتداری که از خط هافبک استقلال در گذشته دیده بودیم را شاهد نبودیم. تعویض‌ها تیم را به عقب برد و زمانی که سایپا نبض بازی را در اختیار گرفت، روی ضربات ایستگاهی چند بار موقعیت ایجاد کرد و به گل رسید. دو توپ آنها به تیر دروازه خورد، یکی دو ضربه وارد دروازه نشد و یکی دو موقعیت را هم سیدحسین حسینی گرفت. اینها حکایت از برتری سایپا داشت. استقلال همیشه شرایطی را برای موج دوم حمله و یورش به دروازه را ایجاد می‌کرد، اما این بار شاهد این مسئله نبودیم، چرا که تعویض‌ها برای حفظ نتیجه بود و شهامت را به سایپا داد تا به سمت دروازه استقلال بیاید. این طبیعی است که استقلال در یک بازی خوب نباشد. با این وجود، نباید از تفکرات فنی در نتیجه بازی با سایپا بگذریم. بازیکنی مانند داریوش شجاعیان سرعتی و پا به توپ است و اگر قرار باشد به هر دلیلی تعویض شود، بازیکنی چون مهدی قائدی می‌توانست وارد زمین شده و به تیم کمک کند.

* فرصت گلزنی که علی قربانی دقیقه آخر بازی از دست داد؟

قربانی بازیکن بسیار خوبی است که اگر از او استفاده بهینه شود، می‌تواند بازیکن کارسازی باشد. او دوندگی دارد و روی هوا خوب کار می‌کند. عمده ضعف استقلال از شروع فصل عدم گلزنی مهاجمان بوده که مورد انتقاد قرار گرفته است. انتظار داشتیم با جذب بازیکن این نقیضه برطرف شود، اما تا این هفته این اتقاق نیفتاده است. شفر هم به خاطر همین موضوع، تاکتیک تیمی را تغییر داده و کاری کرده که استقلال در موج دوم بتواند به محوطه جریمه نزدیک شود.

* شانس قهرمانی آبی‌پوشان با توجه به اختلاف زیاد امتیازی با پرسپولیس؟

فاصله امتیاز با پرسپولیس زیاد شده، اما هنوز شانس قهرمانی وجود دارد. اگر استقلال روند رو به رشد خود را حفظ کند و پرسپولیس افت فنی داشته باشد، ممکن است اتفاقاتی بیفتد اگر چه استقلال توان نایب قهرمانی را دارد.

اخبار استقلال

نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار