ترکیب استقلال مقابل پدیده

ترکیب استقلال تهران برای دیدار مقابل پدیده مشهد از هفته بیستم لیگ برتر فوتبال اعلام شد.

 

به گزارش استقلال نیوز، بازیکنان منتخب کادر فنی تیم فوتبال استقلال برای دیدار مقابل پدیده از بازی های هفته بیستم لیگ برتر به شرح زیر خواهد بود:

سید مهدی رحمتی، سید مجید حسینی، روزبه چشمی، وریا غفوری، میلاد زکی پور، امید ابراهیمی امید نورافکن، فرشید باقری، فرشید اسماعیلی، سرور جپاروف، جابر انصاری

شماتیک ترکیب استقلال

 

به گزارش استقلال نیوز، وینفرد شفر برای دیدار امروز تیمش را با تغییرات زیادی روانه میدان خواهد کرد. در ترکیب استقلال از دروازه تا خط حمله تغییراتی مشاهده می شود.

* رحمتی بعد از ۱۴ هفته نیمکت نشینی در لیگ برتر، امروز دروازبان اصلی استقلال خواهد بود. شفر اعلام کرد به دلیل نزدیک بودن دیدار نیمه نهایی جام حذفی مقابل نفت آبادان می خواهد میزان آمادگی رحمتی را در این دیدار بسنجد و ما هم امیدواریم نیمکت نشینی حسینی دلیل دیگری نداشته باشد.

** در خط دفاعی با توجه به اینکه نورافکن به خط میانی بازی خواهد کرد، زکی پور در دفاع چپ بازی خواهد کرد و 3 بازیکن دیر خط دفاع استقلال همانند همیشه چشمی، حسینی و غفوری خواهند بود.

*** در خط میانی امید ابراهیمی و فرشید باقری کمربند میانی استقلال را تشکیل می دهند، جپاروف بعد از 2 هفته بار دیگر به ترکیب تیم برگشته و امید نورافکن هم جانشین داریوش شجاعیان مصدوم شده. با بازگشت جپاروف امید می رود استقلال در این دیدار در خط میانی برتری محسوسی نسبت به میزبان خود داشته باشد.

**** خط حمله استقلال با ترکیبی کاملا" متفاوت امروز به میدان می رود. فرشید اسماعیلی و جابر انصاری زوج خط حمله استقلال در بازی امروز هستند تا شفر از فاکتور سرعت در خط حمله استقلال استفاده کند.

دیدار آبی پوشان پایتخت و پدیده ساعت 15:00 امروز در ورزشگاه ثامن مشهد برگزار می شود.

 

اخبار استقلال

نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار