سیدفراز فاطمی

پیشکسوت باشگاه استقلال گفت: بعد از چند پیروزی خوبی که آبی پوشان به دست آوردند سایر مربیان هم بیکار ننشستند و این تیم را به خوبی آنالیز کرده و تاکتیک‌هایش را خنثی کردند.

 

به گزارش استقلال نیوز، سیدفراز فاطمی پیشکسوت باشگاه استقلال در گفت وگو با خبرگزاری مهر، در خصوص دیدار استقلال و پارس جنوبی جم صحبت هایی را عنوان کرد. در ادامه متن این گفت وگو را می خوانید:

* دیدار آبی پوشان تهران مقابل پارس جنوبی جم؟

این بازی برای هر دو تیم بسیار مهم است. در واقع یک بازی شش امتیازی است که هر کدام از دو تیم برنده شوند می‌توانند به نایب قهرمانی این فصل بسیار امیدوار باشند. به نظر من شاگردان شفر باید نهایت تلاش شان را برای پیروزی در این بازی بکنند تا لااقل به کسب عنوان نایب قهرمانی در پایان فصل امیدوار باشند. اگر آبی پوشان این بازی را ببرند به نایب قهرمان شدن خیلی امیدوار می‌شوند اما اینطور نیست که اگر برنده نشوند دیگر نباید به نایب قهرمانی فکر کنند. چون هنوز بازی‌های زیادی از این فصل باقی مانده است و فرصت جبران امتیازات از دست رفته وجود دارد.

* مساوی‌های پی‌درپی این تیم در سه هفته اخیر؟

بعد از چند پیروزی خوب استقلال، مربیان تیم‌های دیگر بیکار ننشستند و این تیم را آنالیز کردند. راحت بگویم دست شفر را خوانده اند و برای همین تاکتیک‌های او در این هفته‌ها به بن بست رسیده است. شفر باید در نحوه استفاده از نفرات، تاکتیک و سیستم تیمش تغییراتی ایجاد کند تا بتواند باز هم برنده شود چون مربیان تیم‌های مقابل الان می‌دانند که این تیم چطور بازی می‌کند.

* تعلل باشگاه استقلال در جذب یک مهاجم؟

فکر می‌کنم بهتر است بگوییم مسئولین باشگاه استقلال در تلاشند تا با دقت و وسواس یک مهاجم جذب کنند. مسلم است که الان در میانه همه فصل‌ها هستیم و مهاجم خوبی که بیرون باشد و با هیچ تیمی طرف قرارداد نباشد تقریبا نیست. لذا یافتن یک مهاجم خوب حتما وقت می‌گیرد. بهتر است که با دقت مهاجمی جذب شود تا یک انتخاب با عجله باعث نشود تیم در آینده دچار مشکل شود و یک بازیکن ناکارآمد به صف طلبکاران بین المللی اضافه شود.

* استفاده شفر از رحمتی در ترکیب اصلی بعد از رکورد شکنی حسینی؟

به شخصه سیاست شفر را در این زمینه می پسندم. رحمتی و حسینی هر دو شایسته حضور در دروازه استقلال هستند. اما باید به تصمیم شفر احترام گذاشت چرا که او می خواهد هر دو دروازه بانش را در شرایط بازی و مسابقه حفظ کند که اگر قرار شد در صورت لزوم از یکی از آنها استفاده کند، آن دروازه بان آماده باشد.

* دورنمای حضور استقلال در لیگ قهرمانان آسیا؟

این تیم در حال حاضر هم بازیکنان خیلی خوبی دارد و با این نفرات هم می‌تواند در آسیا حضور یابد. اما طبیعی است که اگر تقویت شود و یکی دو بازیکن در کلاس بین المللی جذب کند شانس بیشتری برای موفقیت در این بازی‌ها پیدا می‌کند. برای آسیا باید پله به پله هدف گزاری کرد و فعلا در ابتدای کار باید به صعود از گروه مقدماتی فکر کرد. اتفاقی که تیم استقلال با این نفرات می تواند آن را رقم بزند.

اخبار استقلال

نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار