ترکیب استقلال مقابل پارس جنوبی

ترکیب استقلال تهران برای دیدار مقابل پارس جنوبی جم از هفته بیستم و یکم لیگ برتر فوتبال اعلام شد.

 

به گزارش استقلال نیوز، بازیکنان منتخب کادر فنی تیم فوتبال استقلال برای دیدار مقابل پارس جنوبی از بازی های هفته بیستم و یکم لیگ برتر به شرح زیر خواهد بود:

سید مهدی رحمتی، سید مجید حسینی، پژمان منتظری، وریا غفوری، امید نورافکن، امید ابراهیمی، داریوش شجاعیان، سرور جپاروف، مهدی قائدی، بهنام برزای، علی قربانی

شماتیک ترکیب استقلال مقابل پارس جنوبی جم 

به گزارش استقلال نیوز، وینفرید شفر برای دیدار امروز مقابل پارس جنوبی جم باز هم تغییرات زیادی در ترکیب استقلال از دروازه تا خط حمله ایجاد کرد.

* رحمتی برای دومین دیدار پیاپی در ترکیب فیکس استقلال قرار گرفت تا به زعم شفر برای دیدار مقابل نفت آبادان در جام حذفی از آمادگی کافی برخوردار باشد.

** در خط دفاعی روزبه چشمی به دلیل مصدومیت مچ پا که در تمرینات برایش اتفاق افتاد در این دیدار در ترکیب استقلال قرار نگرفت و پژمان منتظری جایگزین او شد. سید مجید حسینی زوج منتظری در قلب دفاع استقلال خواهد بود و غفوری و نورافکن دفاع های راست و چپ خواهند بود.

*** در خط میانی امید ابراهیمی، سرور جپاروف، داریوش شجاعیان سه بازیکنی هستند که قرار گرفتنشان در ترکیب امروز قابل پیش بینی بود اما اینکه مهدی قائدی بعد از مدت ها که حتی یک دقیقه هم برای استقلال بازی نکرده بود، به یکباره در ترکیب اصلی استقلال قرار بگیرد کمی عجیب و دور از انتظار بود. هر چند ما هم مانند بسیاری از هواداران استقلال دوست داریم از تماشای بازی قائدی و تکنیک نابش لذت ببریم و امیدواریم با نمایشی خوب وحتی گلزنی در دیدار امروز جایگاهش را در ترکیب استقلال تثبیت کند.

**** خط حمله استقلال و باز هم ترکیبی کاملا" متفاوت با دیدار قبل! در دیدار امروز بهنام برزای و علی قربانی مهاجمان استقلال خواهند بود. انگیزه برزای نکته مثبتی برای شفر و تیمش خواهد بود و قربانی هم بعد از یک هفته کاملا" کابوس بار، آماده گلزنی و آشتی با هواداران است.

به گزارش استقلال نیوز، دیدار آبی پوشان پایتخت و پارس جنوبی ساعت 15:30 امروز در ورزشگاه آزادی برگزار می شود. همچنین بازیکنان نیمکت نشین استقلال در این دیدار خسرو حیدری، جابر انصاری، آرمین سهرابیان، فرشید باقری، میلاد زکی پور، حسین حسینی و فرشید اسماعیلی هستند.

 

اخبار استقلال

نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار