نصرالله عبداللهی

سرپرست تیم فوتبال استقلال گفت: امروز قرار بود بچه‌ها بیایند سر تمرین، اما از صبح چند نفرشان به من زنگ زدند که برف خیلی سنگین است، آنها می‌گویند راه بند است و نمی‌توانند از خانه خارج شوند.

 

به گزارش استقلال نیوز، نصرالله عبداللهی سرپرست تیم فوتبال استقلال در گفتگو با رادیو تهران، درباره آخرین وضعیت تیم استقلال در آستانه دیدار روز سه‌شنبه مقابل صنعت نفت در نیمه‌نهایی جام حذفی، صحبت هایی عنوان کرد. در ادامه متن این گفت وگو را می خوانید:

* وضع زمین ها خراب است!

تا دیروز همه‌چیز خوب بود و الان آسیب دیده‌ها رسیده‌اند. از دیروز که تا حالا که برف و باران شروع شده، مشکل زمین تمرین داریم و در سالن و سالن بدنسازی تمرین می‌کنیم، وضع زمین‌ها خراب است.

* سه روز است تمرین نکردیم!

امروز به آقای فتاحی زنگ زدم، اما جواب نداد. می‌خواستیم ببینیم که آیا می‌شود زمان بازی مقابل صنعت نفت را تغییر داد یا نه. کار کردن در این شرایط خیلی مشکل است، اما ما برای بازی به این مهمی نتوانستیم آن‌طور که باید تمرین کنیم. به هر حال الان می‌خواهند بعد از یک سال بازی را برگزار کنند، اما می‌شود زمان بازی را عوض کرد. اگر زمان بازی را هم تغییر بدهند، به‌نظرم مشکلی نیست، چون سه روز است که نمی‌توانیم تمرین کنیم.

* بازیکنان در برف و ترافیک مانده اند!

ما دیروز در سالن تمرین کردیم. امروز قرار بود بچه‌ها بیایند سر تمرین، اما از صبح چند نفرشان به من زنگ زدند که برف خیلی سنگین است، آنها می‌گویند راه بند است و نمی‌توانند از خانه خارج شوند. بعضی‌ها از بچه‌های ما تهِ شهر هستند. دو سه تا بازیکن ما مثل امید نورافکن خانه‌شان طرف فرودگاه امام خمینی (ره)‌ است و از این بابت خیلی مشکل داریم. به هر حال امروز قرار است همه سر تمرین بیایند، حالا نمی‌دانیم چند نفر بتوانند خودشان را برسانند.

* قائدی و کریمی را بخاطر محرومیت و مصدومیت نداریم!

مهدی قائدی تنها محروم استقلال است و محسن کریمی هم به‌خاطر مصدومیت به این بازی نمی‌رسد. فکر می‌کنم کریمی تا دو هفته دیگر هم نمی‌کنم بتواند بازی کند.

* تیم ما تمرینات شادابی دارد!

استقلال خیلی تغییر کرده، شفر مربی با تجربه‌ای است و از لحاظ روحی خیلی به این بچه‌ها نزدیک شده و خیلی کار می‌کند. تیم ما تمرینات شادابی دارد و شفر هم با تاکتیک‌های مخصوص خودش به بچه‌ها کار یاد می‌دهد. آسیب‌دیده‌های‌مان هم حتی کم شدند.

* یِووس اِکوالا هرمان کاملا سالم و سلامت است!

هرمان روز گذشته در تست‌های پزشکی شرکت کرده و جوابش را هم گرفته است. او کاملاً سالم و سلامت است. اگر شفر تست فنی را هم انجام بدهد و این مهاجم را بپسندد، با او قرارداد امضا می‌کنیم. این بازیکن کامرونی است و 27 سال دارد. آخرین بار هم در چین بازی می‌کرده و در کل بازیکن خوبی است.

* قهرمانی جام حذفی و نائب قهرمانی لیگ را می خواهیم!

حتماً، ما سعی می‌کنیم رتبه‌مان از سال گذشته کمتر نباشد، اما الان فکر اصلی ما همین جام حذفی است.

اخبار باشگاه استقلال

نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار