محمد نوری

پیشکسوت باشگاه استقلال معتقد است برنده دیدار استقلال و نفت آبادان قهرمان جام حذفی خواهد شد و دو تیم خونه به خونه و استقلال خوزستان شانسی برای قهرمانی ندارند.

 

به گزارش استقلال نیوز، محمد نوری پیشکسوت باشگاه استقلال در گفتگو با خبرگزاری مهر، در خصوص برتری پر گل آبی پوشان برابر پارس جنوبی، گلزنی علی قربانی و دیدار حساس روز سه شنبه مقابل نفت آبادان برای صعود به فینال جام حذفی صحبت هایی کرد که در ادامه می خوانید:

* اختلاف استقلال و پارس جنوبی همان 4 گل بود!

بازی خیلی خوبی را از استقلال مقابل پارس جنوبی شاهد بودیم. به اعتقاد من اختلاف دو تیم در آن بازی همان چهار گل بود و آبی پوشان شایسته پیروزی با آن اختلاف بودند. 

* داوری تاثیری در شکست سنگین پارس جنوبی نداشت!

وقتی یک تیم با ۴ گل شکست می‌خورد قطعا داوری نمی‌تواند در آن نتیجه تاثیرگذار باشد! اختلاف دو تیم خیلی زیاد بود و حتی اگر استقلال بدشانس نبود شاید می‌توانست با نتیجه ای پرگل تر بازی را به اتمام برساند.

* وظیفه اصلی قربانی گلزنی نیست!

علی قربانی بازیکن خوبی است. او سال گذشته هم گل‌های حساسی برای استقلال زده بود. ضمن این که باید این را در نظر داشته باشیم که یک مهاجم مثل علی قربانی اصلی ترین وظیفه‌اش گلزنی نیست و مربیان خواسته‌هایی در کنار گلزنی از این تیپ بازیکنان دارند که قربانی آن وظایف را به بهترین شکل انجام می‌دهد و مهاجم مورد علاقه شفر هست. خدا را شکر که او در این بازی دو گل زد تا پاسخ منتقدانش را هم داده باشد.

* استقلال در حال اضر مشکل گلزنی و گل سازی ندارد!

ابتدا این را بگویم که بضاعت ما برای حضور در لیگ برتر مناسب است. ما الان مشکل گلزنی و گل‌سازی نداریم. می‌بینید که در نیم فصل دوم بهترین خط حمله را داریم. اما باید برای حضور در لیگ قهرمانان تیم را تقویت کنیم و این میسر نمی‌شود مگر این که بازیکنانی با تجربه و در کلاس آسیا پیدا کنیم. گزینه‌های مطرح شده هم حتما از فیلترهای ما عبور می‌کنند. شما دیدید که گزینه قبلی حتی از فیلتر پزشکی هم عبور نکرد. پس در استقلال هستند فیلترهایی که نظارت کافی برای جذب بازیکنان جدید و خارجی را اعمال کنند.

* نفت یک بار 4 تایی شده ولی باید آن بازی را فراموش کنیم

مهمترین نکته این است که بازیکنان ما باید پیروزی بر پارس جنوبی جم را فراموش کرده و برای دیدار مقابل صنعت نفت تمرکز کنند. شفر آنقدر باتجربه هست که بازیکنانش را از حال و هوای آن بازی خارج کند. این می‌تواند برگ برنده تیم ما در این بازی باشد. اگر بازیکنان ما آنقدر خام باشند که فکر کنند یکبار به صنعت نفت ۴ گل زدند و در بازی قبلی هم به پارس جم ۴ گل زدند پس می‌توانند این بازی را به راحتی ببرند، به سختی ضربه خواهیم خورد.

* مهاجمان خارجی نفت آبادان بسیار قوی هستند

بازیکنان خارجی صنعت نفت در گلهای این تیم نقش دارند و عمدتا گلهای نفت را یا خارجی‌ها می زنند و یا آن را می سازند. تیم آنالیز استقلال نقاط ضعف و قوت صنعت نفت را شناسایی کرده و در تمرینات پیش از این بازی روی آن کار کرده است. 

* برنده دیدار استقلال و نفت قهرمان جام حذفی می شود

این دیدار یک فرصت طلایی برای رسیدن به لیگ قهرمانان آسیا در فصل آینده است. به اعتقاد من برنده این دیدار را باید قهرمان جام حذفی دانست و من شانسی برای دو تیم خونه به خونه و استقلال خوزستان در این زمینه قائل نیستم. پس همه عوامل تیم باید از همه توانشان در این بازی استفاده کنند تا این فرصت طلایی به راحتی از دست نرود.

اخبار استقلال

نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار