استقلال و نفت آبادان

از مرحله نیمه نهایی جام حذفی بازی تیم های استقلال تهران و نفت آبادان در نیمه نخست با برتی آبی پوشان به پایان رسید.

 

به گزارش استقلال نیوز، در نخستین دیدار مرحله نیمه نهایی رقابت‌های فوتبال جام حذفی باشگاه‌های کشور فصل 97-96 دو تیم صنعت نفت آبادان و استقلال از ساعت 14:45 امروز(سه‌شنبه) به مصاف هم رفتند که نیمه نخست این دیدار با برتری 2 بر صفر آبی پوشان به پایان رسید.

گل اول استقلال را پژمان منتظری در دقیقه 8 و گل دوم را داریوش شجاعیان در دقیقه 44 به ثمر رساند.

ترکیب صنعت نفت آبادان: سوشا مکانی، مرتضی اسدی، علی عبدالله‌زاده، سعید لطفی، مسعود ابراهیم‌زاده، آگوستو سزار، مگنو باتیستا، کرار جاسم، محمد شادکام، حسین ساکی و‌ ‌لوسیانو پریرا.

ترکیب استقلال: سید مهدی رحمتی، مجید حسینی، پژمان منتظری، وریا غفوری، میلاد زکی‌پور، روزبه چشمی، امید ابراهیمی، سرور جپارف، داریوش شجاعیان، بهنام برزای و علی قربانی.

دقیقه 6: سرور جپاروف شوتی را به سمت دروازه صنعت نفت شلیک کرد که این توپ توسط مکانی راهی کرنر شد.

دقیقه 8: ارسالی که روی دروازه صنعت نفت انجام شده بود، با اشتباه سوشا مکانی در خروج و دفع توپ همراه شد تا توپی که مقابل پای پژمان منتظری افتاده بود، با ضربه این بازیکن به گل تیم استقلال تبدیل شود.

دقیقه 10: لوسیانو پریرا مقابل دروازه استقلال صاحب موقعیت خوبی شد تا کار را به تساوی بکشد، اما منتظری با تکلی از گل خودش و تیمش دفاع کرد و توپ را به کرنر فرستاد.

دقیقه 25: تلاش بازیکنان صنعت نفت برای به ثمر رساندن گل نتیجه داد، اما گل آنها در موقعیت آفساید به ثمر رسید تا توسط داور مردود اعلام شود.

دقیقه 36: پریرا با حرکتی انفرادی موقعیت خطرناکی روی دروازه استقلال ایجاد کرد، اما این توپ هم راهی به دروازه سیدمهدی رحمتی نداشت.

دقیقه 40: موقعیت مناسبی پشت محوطه جریمه استقلال برای صنعت نفتی‌ها ایجاد شد که کرار جاسم نتوانست این ضربه ایستگاهی را در چارچوب دروازه بزند و توپ او به بیرون رفت.

دقیقه 44: داریوش شجاعیان روی اشتباه مدافعان صنعت نفت توانست در موقعیت خوبی قرار بگیرد و با ضربه‌ای آرام توپ را از سوشا مکانی که در خروج دچار اشتباه شد، عبور داد تا گل دوم استقلال به ثمر برسد.

 

اخبار استقلال

نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار