دیدار استقلال و نفت آبادان

تیم فوتبال استقلال موفق شد در دیدار نیمه نهایی جام حذفی با شکست صنعت نفت آبادان، فینالیست شود.

 

به گزارش استقلال نیوز، تیم‌های استقلال تهران و نفت آبادان از مرحله نیمه نهایی جام حذفی از ساعت 14:45 امروز (سه‌شنبه) به مصاف هم رفتند که این دیدار با نتیجه 2 بر یک به سود استقلال پایان یافت. آبی پوشان پایتخت که تحت تاثیر حادثه رخ داده برای مهدی قائدی بودند و به دلیل بارش برف سنگین در تهران بدون تمرین در زمین چمن به آبادان سفر کردند، در دیداری سخت و دشوار و در ورزشگاهی مملو از هوادار صنعت نفت، موفق به کسب پیروزی شدند تا وینفرید شفر آلمانی با پیروزی برابر برزیل ایران، استقلال را راهی فینال جام حذفی کند.

پژمان منتظری در دقیقه 8 گل اول استقلال را به ثمر رساند و گل دوم را هم داریوش شجاعیان در دقیقه 44 به ثمر رساند. لوسیانو پریرا در دقیقه 61 گل تیم صنعت نفت را به ثمر رساند.

دیدار استقلال و نفت آبادان

قضاوت این دیدار را علیرضا فغانی بر عهده داشت.

ترکیب صنعت نفت آبادان: سوشا مکانی، مرتضی اسدی، علی عبدالله‌زاده، سعید لطفی، مسعود ابراهیم‌زاده، آگوستو سزار، مگنو باتیستا، کرار جاسم، محمد شادکام (میلاد جهانی - 82)، حسین ساکی (زبیر نیک نفس - 59) و‌ ‌لوسیانو پریرا

دیدار استقلال و نفت آبادان

ترکیب استقلال: سید مهدی رحمتی، مجید حسینی، پژمان منتظری، وریا غفوری، میلاد زکی‌پور، روزبه چشمی، امید ابراهیمی، سرور جپارف (فرشید باقری - 61)، داریوش شجاعیان (خسرو حیدری - 90)، بهنام برزای (امید نورافکن - 82) و علی قربانی

دقیقه 6: سرور جپاروف شوتی را به سمت دروازه صنعت نفت شلیک کرد که این توپ توسط مکانی راهی کرنر شد.

دیدار استقلال و نفت آبادان

دیدار استقلال و نفت آبادان

دیدار استقلال و نفت آبادان

دقیقه 8: ارسالی که روی دروازه صنعت نفت انجام شده بود، با اشتباه سوشا مکانی در خروج و دفع توپ همراه شد تا توپی که مقابل پای پژمان منتظری افتاده بود، با ضربه این بازیکن به گل تیم استقلال تبدیل شود.

دقیقه 10: لوسیانو پریرا مقابل دروازه استقلال صاحب موقعیت خوبی شد تا کار را به تساوی بکشد، اما منتظری با تکلی از گل خودش و تیمش دفاع کرد و توپ را به کرنر فرستاد.

دقیقه 25: تلاش بازیکنان صنعت نفت برای به ثمر رساندن گل نتیجه داد، اما گل آنها در موقعیت آفساید به ثمر رسید تا توسط داور مردود اعلام شود.

دقیقه 36: پریرا با حرکتی انفرادی موقعیت خطرناکی روی دروازه استقلال ایجاد کرد، اما این توپ هم راهی به دروازه سیدمهدی رحمتی نداشت.

دیدار استقلال و نفت آبادان

دقیقه 40: موقعیت مناسبی پشت محوطه جریمه استقلال برای صنعت نفتی‌ها ایجاد شد که کرار جاسم نتوانست این ضربه ایستگاهی را در چارچوب دروازه بزند و توپ او به بیرون رفت.

دیدار استقلال و نفت آبادان

دیدار استقلال و نفت آبادان

دیدار استقلال و نفت آبادان

دقیقه 44: داریوش شجاعیان روی اشتباه مدافعان صنعت نفت توانست در موقعیت خوبی قرار بگیرد و با ضربه‌ای آرام توپ را از سوشا مکانی که در خروج دچار اشتباه شد، عبور داد تا گل دوم استقلال به ثمر برسد.

نیمه دوم

دقیقه 59: سعید لطفی در داخل محوطه جریمه استقلال موقعیتی مناسب برای گلزنی داشت که توپ او راهی اوت شد.

دقیقه 61: فشار صنعت نفت برای جبران نتیجه بالاخره با یک ارسال خطرناک روی دروازه استقلال و ضربه سر پریرا نتیجه داد تا دروازه استقلال باز شود.

دقیقه 68: لوسیانو پریرا از صنعت نفت و مجید حسینی و داریوش شجاعیان از استقلال با کارت زرد داور جریمه شدند.

دقیقه 73: بهنام برزای از داور مسابقه کارت زرد گرفت.

دقیقه 73: ارسال خطرناک کرار روی دروازه استقلال با ضربه سر پریرا همراه شد که آبی‌پوشان از روی خط دروازه توپ را برگشت دادند. هرچند بازیکنان صنعت نفت معتقد بودند توپ از خط دروازه عبور کرده است.

دقیقه 79: بهنام برزای با شوتی به سمت دروازه صنعت نفت قصد داشت شانس خود را برای گلزنی امتحان کند که توپ او راهی اوت شد.

دقیقه 85: میلاد زکی‌پور به دلیل خطای شدیدی که روی کرار جاسم انجام داد، از فغانی کارت زرد گرفت.

دقیقه 87: پریرا در موقعیت خوبی برای گلزنی قرار داشت که با خطای بازیکنان استقلال متوقف شد و ضربه ایستگاهی به وجود آمده از این خطا را نیز خودش به بیرون زد.

دیدار استقلال و نفت آبادان

دقیقه 5+90: سوت پایان دیدار و صعود استقلال به فینال جام حذفی.

به گزارش استقلال نیوز، استقلال دیدار سختی را برد. بدون تمرین در زمین چمن و بدون انجام کارهای تاکتیکی. خبر تصادف قائدی و نگرانی از وضعیت او هم به کنار! شفر و کادر فنی توانستند بازیکنان را از نظر روحی به وضعیت ایده آل برسانند و هدیه بزرگی به هواداران بدهند. وقتی باشوی کوچک به هوش بیاید، از اینکه که هم تیمی هایش به قولی که به او داده بودند وفادار ماندند، خوشحال خواهد شد.

بی شک در دیدار امروز همه بازیکنان استقلال از جان مایه گذاشتند ولی ستاره اصلی میدان فقط و فقط پژمان منتظری بود. پژمان هم گل زد و هم دروازه استقلال را از فروپاشی نجات داد.

حتی اگر داریوش شجاعیان و سید مجید حسینی از حضور در فینال محروم باشند، باز هم نگران کننده نیست چون بازیکنانی داریم که به خوبی جای آن ها پر خواهند کرد.

حالا باید منتظر باشیم و ببینیم آیا فینالی تمام استقلالی را شاهد خواهیم بود یا به باید به مصاف مازندرانی های سختکوش برویم. دومین دیدار مرحله نیمه نهایی جام حذفی بین تیم‌های استقلال خوزستان و خونه به خونه بابل، 18 اسفند ماه برگزار می‌شود. همچنین فینال جام حذفی در تاریخ ۱۲ اردیبهشت ماه سال ۱۳۹۷ به احتمال زیاد در خرمشهر خواهد شد. 

 دیدار استقلال و نفت آبادان

دیدار استقلال و نفت آبادان

دیدار استقلال و نفت آبادان

دیدار استقلال و نفت آبادان

دیدار استقلال و نفت آبادان

دیدار استقلال و نفت آبادان

دیدار استقلال و نفت آبادان

دیدار استقلال و نفت آبادان

دیدار استقلال و نفت آبادان

دیدار استقلال و نفت آبادان

دیدار استقلال و نفت آبادان 

عکس ها از رضا سعیدی پور

اخبار استقلال

نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار