8278f762 eace 4deb a6ee f29b599cc33c

به گزارش استقلال نیوز حضور دو دروازه بان بزرگ برای یک تیم همیشه حاشیه های نا خوشایندی را در پی دارد اما در استقلال این اتفاق هیچگاه به سرانجام نرسید.

 

تمرین امروز پرسپولیس به دلیل اعتصاب بازیکنان تعطیل شد و به انجام نرسید. چند کیلومتر آن طرف تر تمرین رقیب سنتی هم انجام شد؛ در آرامش.

داستان مهدی رحمتی و وحید طالبلو نیاز به مرور مجدد ندارد و همه از گذشته شکراب این دو نفر خبر دارند. وقتی ابتدای فصل وحید ماند و مهدی آمد همه از حاشیه سازی این دو، در استقلال خبر دادند و اصلا به آینده دروازه استقلال خوشبین نبودند اما همه چیز یک طور دیگر رقم خورد.

مهدی و وحید دیگر آن دو بازیکن جوان و ناپخته سابق نبودند. هر دو آرام شده بودند و دیگر نابخردانه عمل نمی کردند. وحید نیمکت نشین بود و هنوز هم هست ولی به جای حاشیه سازی در کنار تیم است و نقش بزرگتر را ایفا می کند.

رحمتی هم در درون دروازه می درخشد و به جای کری خوانی، دست در دست وحید می گذارد و با او به خوبی و خوشی تمرین می کند. رحمتی و طالب لو هنوز هم صمیمی نشده اند ولی حداقل کاری به کار هم ندارند. موفقیت استقلال و خوشحالی هواداران برایشان مهم تر است. آن ها امروز هم بدون مشکل و حتی با چاشنی خنده و شوخی زیر نظپر ترابپور تمرین کردند. مثل اکثر روزها.

آن ها قرار بود استقلال را به هم بریزند ولی حالا این تیم را به سمت قهرمانی میل می دهند.

b0faebfd 0708 4ace 8ab1 9057100f3876d3935b7f 8a69 4R47f 9d43 9930c9c0f0a6

کاپ

نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار