139403211309033475470334

نصرالله عبدالهی مشاور مدیر عامل باشگاه استقلال این روزها در حال سرو سامان دادن اوضاع درونی باشگاه استقلال است.

به گزارش استقلال نیوز نصرالله عبداللهی در گفت و گو با کاپ، درباره حضورش در تمرینات استقلال ظرف روزهای گذشته اظهار داشت: دیروز دو بازیکن خارجی جدید در تمرین حضور پیدا کردند که البته کار خاصی از آنها ندیدیم. این دو بازیکن بیشتر در اختیار خودشان بودند و کادر فنی سعی داشت تا میزان آشنایی آنها با توپ و شرایط فوتبالی را بسنجد.

وی در این باره که چه زمانی تکلیف بازیکنان خارجی تستی مشخص خواهد شد توضیح داد: قطعا کادر فنی برای این موضوع تصمیماتی اتخاذ کرده و در یک بازی دوستانه یا درون تیمی محک موردنظر را به آن ها خواهد زد. فعلا نمی توان صحبتی درباره این دو بازیکن مراکشی و سوئدی مطرح کرد.

دستیار ویژه افشارزاده در پاسخ به این سوال که چه اتفاقی افتاد که پس از ورودش به جمع اعضای مسئول در باشگاه و کادر فنی، استقلال به برد در لیگ برتر دست یافت بیان داشت: من هیچ کاری نکردم. با دو جلسه ایستادن کنار تیم اتفاقی رخ نمی دهد. این خود کادر فنی و بازیکنان بودند که می خواستند بعد از چند هفته ناکامی از این شرایط دور شوند.

عبداللهی در ارتباط با اینکه آیا از بازی استقلال مقابل گسترش فولاد رضایت داشته یا نه گفت: به اعتقاد من تیم استقلال در این بازی متوسط بازی کرد. این تیم می تواند بهتر از این هم بازی کرد. البته اینکه تیم متوسط بازی کند و در لیگ برتر ایران برنده شود به خودی خود اتفاق مثبتی است. پس چه بهتر که استقلال خوب هم بازی کند. در آن صورت شانس هایش ضریب بیشتری هم پیدا کرد.

وی در این باره که کدام بازیکن در این دیدار عملکرد بهتری داشت بدون اشاره به نام کسی توضیح داد: رویکرد من این است که همه تیم خوب بودند. قطعا آنهایی که وارد زمین می شوند بهترین نفرات تمرینات هستند. ازقدیم گفته شده مربی پیراهن را وسط زمین می اندازد و هرکس آماده تر بود آن را بر می دارد و می پوشد. حتی ممکن است یک بازیکن سن بالا این پیراهن را بر تن کند. حرف از آمادگی بالای نفرات تیم است که این روزها می بینیم در استقلال بزرگ و کوچک برای رسیدن به پیراهن اصلی تیم به خوبی در تلاش هستند.

عبداللهی در پایان در پاسخ به این سوال که کدام تیم ها می توانند رقبای جدی تری برای استقلال در مسیر رسیدن به عنوان قهرمانی لیگ برتر باشند خاطرنشان کرد: تیم های استقلال خوزستان، ذوب آهن اصفهان، پرسپولیس و حتی نفت می توانند تیم هایی باشند که خودشان را به صدر جدول نزدیک کنند و برای استقلال مشکل ساز شوند. مهم این است که استقلال خودش بتواند بدون لغزش تا پایان راه کارش را به خوبی انجام دهد.

نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار