حسن زمانی

عضو هیات مدیره باشگاه استقلال گفت: استقلال حاکم بر بازی بود و اگر الریانی دست از حاشیه سازی بر می داشت نتیجه بهتری می گرفتیم.

 

به گزارش استقلال نیوز، حسن زمانی عضو هیات مدیره باشگاه استقلال در گفتگو با خبرنگار مهر،  در خصوص تساوی تیم فوتبال استقلال مقابل الریان قطر در هفته اول لیگ قهرمانان آسیا صحبت‌هایی را عنوان کرد. در ادامه متن این گفت و گو را می خوانید:

* تساوی تیم فوتبال استقلال مقابل الریان قطر؟

بازی بسیار عالی بود. استقلال ۶۲ درصد از کل سهم بازی را در اختیار داشت و حاکم بر مسابقه بود. این نشان دهنده مدیریت و توانایی بازیکنان و کادر فنی است که جا دارد از آنها تشکر کنم. من به این تیم استقلال خیلی اعتقاد دارم. اگر تیم الریان دست از وقت کشی و حاشیه سازی بر می داشت بهتر می توانستیم نتیجه بگیریم و حتی می توانستیم برنده باشیم. متاسفانه تیم های کشورهای عربی به این مسائل آلوده هستند و نمی شود کاری هم کرد. الریانی ها دنبال حاشیه سازی بودند و می خواستند استقلال را به حاشیه بکشند. حتی دو، سه بار هم در این کار خود موفق بودند ولی خوشبختانه توانستیم بازی را به تساوی بکشیم. بازیکنان استقلال نشان دادند که در بازی های بزرگ باوجود ایجاد این حواشی می توانند قدرتشان را نشان بدهند.

* ضعف استقلال در خط دفاعی و اشتباه پژمان منتظری؟

کادر فنی باید بیشتر روی نقاط ضعف کار کند. منتظری هم تازه از مصدومیت رها شده و باید به او زمان داد تا از حالت قبل خارج شود.

* دیدار هفته آینده استقلال برابر الهلال در عمان؟

تیم ما در قطر می ماند و اردویش را در این کشور تا بازی با الهلال ادامه می دهد. با عملکردی که من از بازیکنان استقلال مقابل الریان دیدم امیدوار شدم که نتیجه بهتری در بازی بعد می گیریم و می توانیم الهلال را شکست بدهیم.

 

اخبار استقلال

نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار