شاهرخ بیانی

پیشکسوت باشگاه استقلال گفت: امیدوارم استقلال از گروهش بالا بیاید، همه تیمها از استقلال می‌ترسند و این مساله به لحاظ روحی به ما کمک می‌کند.

 

به گزارش استقلال نیوز، شاهرخ بیانی پیشکسوت باشگاه استقلال در گفتگو با خبرنگار ایسنا، در خصوص مصاف الریان و استقلال که با تساوی ۲ بر ۲ به پایان رسید صحبت هایی کرد که در ادامه می خوانید:

* مصاف الریان و استقلال؟

استقلال عملکرد خوبی را در این بازی ارائه کرد. این اولین بازی استقلال در لیگ قهرمانان آسیا بود و به نظرم چند بازیکن جوان استقلال تجربه کافی را نداشتند و دقایقی از بازی متوجه شرایط مسابقه نبودند. در نیمه دوم ترس استقلالی‌ها ریخت و خیلی خوب روی دروازه حریف فشار وارد کردیم. الریان را مجبور کرده بودیم که به عقب برود و دفاع چند لایه‌ای تشکیل دهد. متاسفانه در این بازی وریا غفوری روز خوبی را پشت سر نگذاشت. این در حالی بود که او بهترین بازیکن استقلال در مصاف‌های قبلی بود. نمی‌دانم چرا ولی درخور نامش بازی نکرد. ما می‌توانستیم گل‌های بیشتری هم به ثمر برسانیم. الریان تیم خوبی است ولی میانگین سنی این تیم بالاست و در اواخر بازی کم می‌آورد. باید روی این مساله بیشتر برنامه می‌ریختیم. شاید اگر اسماعیلی محروم نبود،‌ بهتر از این‌ها کار می‌کردیم. از طرفی ما دو هافبک دفاعی در این بازی داشتیم که می‌شد در نیمه دوم تنها از امید ابراهیمی استفاده کنیم و یک نفر را به حمله اضافه کنیم. در کل استقلال بد نبود هرچند روی گل دومی که استقلال دریافت کرد به نظرم منتظری اشتباه کرد.

* عملکرد باباتیام مهاجم جدید استقلال؟

به نظرم زود است درباره او صحبت کنیم ولی از طرفی فکر می‌کنم آن چیزی که مد نظر استقلال بود در این بازیکن نیست. هرچند که نمی‌شود با یک بازی نظر داد. من معتقدم جوانان استقلال اگر آماده شوند، خیلی به این تیم می‌توانند کمک کنند. همین علی قربانی اگر به لحاظ روحی روانی شرایطش بهتر شود، می‌تواند به استقلال خیلی کمک کند.

* مصاف بعدی استقلال مقابل الهلال عربستان؟

باید مصاف الهلال و العین را ببینیم. ما نباید امتیاز کامل را از دست بدهیم. از اینکه در عمان به میدان می‌رویم خیلی ناراحتم اما فکر می‌کنم یک مساوی هم برای ما خوب باشد. بازی امروز به جوانان استقلال کمک زیادی می‌کند. امثال حسینی و نورافکن از این بازی تجربیات زیادی به دست آوردند. فکر می‌کنم شفر هم باید در تعویض‌هایش دقت بیشتری داشته باشد. حیدری می‌توانست در اواخر بازی به کمک استقلال بیاید. استقلال به لحاظ حفظ توپ خیلی خوب است اما معلوم بود که روی الریان می‌شد بیشتر از این ‌ها کار کرد. ما کلا دو شوت به الریان زدیم این در حالی بود که دروازه‌بان این تیم مشخصا دو ضرب‌گیر بود. یعنی می‌شد از این راه به گل رسید. در کل امیدوارم استقلال از گروهش بالا بیاید. همه تیمها از استقلال می‌ترسند و این مساله به لحاظ روحی به ما کمک می‌کند.

نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار